Aviseringar
Rensa alla

Konstiga "haffningar"


Ämnesstartare

jag stödjer haffa. men kan inte komma på något jättekonstigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"vill du vara med i en porrfilm?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig hänt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen: jag stödjer haffa.

TACK! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: "vill du vara med i en porrfilm?"

HAHAHAH! Har hänt mig, sprang där ifrån 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haffa betyder inte ragga. Punkt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah: Haffa betyder inte ragga. Punkt.

chilla!! Ni får tycka vad ni tycker! Men det är inte de jag tagit upp, vad ni tycke rom ordet "haffa" Håll er till ämnet HAHA! 😀


   
SvaraCitera

Cutenessoverload: ol jag är fjorton år HAHHAHAHAHAHAHHAHA, jag är inte gay och eftersom jag är 14 så använder jag såna ord eftersom man gör det i min ålder och FOLK i min ålder gör de så bara för att du är äldre än mig så diskriminerar inte jag dig bara för att du använder ett "gammalt" ord... Och jag använder vilka ord jag vill... -.-

Ja, då var alltså min beskrivning träffande. Jag använder normala ord för sådant. Haffa låter som att man är en grottmänniska. Drog du henne i håret när du tog med henne hem?


   
SvaraCitera

"kan inte du bara kissa på dig för pengar?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro: Ja, då var alltså min beskrivning träffande. Jag använder normala ord för sådant. Haffa låter som att man är en grottmänniska. Drog du henne i håret när du tog med henne hem?

Det är ett ord som används av oss yngre! Som jag sa håll er till ämnet tack!  Ps: Hoppas du menade med dig själv när du skrev henne för jag är inte gay för andra gången... -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och vem har sagt att haffa inte är ett normalt ord....


   
SvaraCitera

Cutenessoverload: Det är ett ord som används av oss yngre! Som jag sa håll er till ämnet tack!  Ps: Hoppas du menade med dig själv när du skrev henne för jag är inte gay för andra gången... -.-

Kan inte se vilket kön du är och jag orkar inte bemöda mig att klicka på din profil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag började hångla med en läspande kille eftersom han följt efter mig ett bra tag. det var okej, han var jättesöt ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att "genda" eller att "gaina" är mycket bättre ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kille kom fram till mig och låtsades förväxla mig med någon annan (han erkände det långt senare) han var jättepåig men jättecharmig. sedan blev vi friends.


   
SvaraCitera