Aviseringar
Rensa alla

Konstiga ljud från magen


Ämnesstartare

Som har börjat nu, och känns bara skumt. Känns dessutom som om har typ träningsvärk i höger sida av magen när jag spänner den, har haft lite problem från och till, började när jag pajade ryggen därefter lillfingret som typ vibrerade och nu är magen skum. Började i fredags upptäckte jag, jag har lite tvångstankar att gå och knäcka fingrarna och nacken. När jag sitter upp och om jag böjer huvudet framåt kan det liksom strama åt i magen och kanske uppstå konstiga ljud sen i torsdags upplevde jag typ att kroppen vibrerade och att jag typ "dog" för en sekund några gånger.

Är det cancer eller är det återigen min hypokondri som spökar? Vad tror ni? Kan även tillägga att jag känner mig ganska seg och svag från och till, har ätit dåligt senaste två dagarna dels då det inte finns mat hemma och dels då jag krökade och för den delen dygnade fredag-lördag.


   
Citera
Ämnesstartare

ring vårdcentralen? kan väl vara vad som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

diarré 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ring sjukvårdsupplysningen! 1177.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LedsenJag tror på aids. sry mannen! 


   
SvaraCitera

Vore ju knappast konstigt att magen strejkar lite efter krök, dygnande och dåligt ätande, så tror inte att du behöver oroa dig alltför mycket.

Men känner du dig ändå orolig och om det inte gått över efter att du börjat äta och sova ordentligt är det nog en bra idé att ringa sjukvårdsupplysningen eller besöka närmsta vårdcentral.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dog? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väldigt svårt att diagnostisera dig med den där informationen, ring 1177


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har nu svårt att bajsa också. Har läst på lite om det här och kan det vara så att när jag pajade ryggen för ca två månader sen att jag åkte på ett diskbråck? Vet inte hur handikappad man känner sig när man åker på ett för ryggsmärtan kommer och går och jag har ju knegat som vanligt, dock dragit ner lite på träningen men kan vid vissa tillfällen träna på samma intensivnivå som innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till vårdis  så du slipper sitta hemma och oroa dig.


   
SvaraCitera