Aviseringar
Rensa alla

Konstiga människor på kamrat (HAHAHAHAHAHAHA!!!!)


Ämnesstartare

Varför är alla så konstiga där? Ex:

http://www.kamrat.com/kamrat/kamrat/HeartBroken09?do=view&usr=HeartBroken09

"jag svara inte på utlänningar från afganistan pakista med mera. Kalla mig rasist om ni vill jag bryr mig om era jävla ord för ni kan inte trycka ner mig"

Bilden + Texten och dikterna om Sverige
Hahahhahaa

Gjorde min morgon


   
Citera
Tyrael

6:17 fortfarande onlajn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeartBroken09s favoritmusik: Linkin Park, D'espairs Ray, Hel, H.I.M, Good Charlotte, Hammerfall, Sofijah

HeartBroken09s favoritfilm: Twilight

Jepp, hon är skräp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XD

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

aja blir svart nu herå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Gubevars. Från Öjebyn. Måste nästan fråga piteåborna här om de känner tösen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karaktär:

Gjorde min morgon

EHEHEHEHEE... [blush]

Jag vet vem det där är... och tror hon är en av piteås tre nassar. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså, använder folk fortfarande kamrat ens? ;s känns mest tragiskt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bilden, blicken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså det där kan ju inte vara på riktigt. Kan inte. Kan inte. Herregud, finns det så totalt retarderade människor IRL?

Å andra sidan kan jag förstå att man är bitter när man är en tjock norrlänning med misslyckad frisyr (eller är det knullrufs? Näh, som om hon skulle få ligga)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Å andra sidan kan jag förstå att man är bitter när man är en tjock norrlänning med misslyckad frisyr (eller är det knullrufs? Näh, som om hon skulle få ligga)

Det får hon, det där är typ standard-looken för tjejer i öjebyn, piteå. Det som förenar piteå är deras gemensamma hat mot alla omkringliggande städer och människor, deras homofobi, och nazism. I förorterna frodas hatet kan man säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Det får hon, det där är typ standard-looken för tjejer i öjebyn, piteå.

Fan vilken tur jag måste haft när jag träffat norrlänningar... Är det i piteå ni dumpar av alla fula eller? För jag har aldrig sett en ful norrlänning innan tror jag :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Fan vilken tur jag måste haft när jag träffat norrlänningar... Är det i piteå ni dumpar av alla fula eller? För jag har aldrig sett en ful norrlänning innan tror jag :O

Alltså, det är utanför luleå alla fula norrlänningar samlas. Sen finns det faktiskt snygga i piteå, kalix, kiruna, whatever också, men problemet är att majoriteteten är som bönder typ.. 😛 en blandning mellan medeltiden möter nutiden typ,


   
SvaraCitera