Aviseringar
Rensa alla

konstiga saker du upptäckt att motsatta könet tror om ditt kön generellt


Vissa tjejer som jag frågar om numret när jag är ute på krogen brukar svara "jag har redan pojkvän"

Tänk om jag bara ville ringa en dag då och ha ett vanligt intellektuellt samtal!Gråter

Hmm fick en idé här i skrivande stund…


   
SvaraCitera

varför svarar ni på andra saker?


   
SvaraCitera

har ett myggbett på armen=lika relevant


   
SvaraCitera

Att alla dudes vill penetrativt kukifitta-sex. 


   
SvaraCitera

Birger:
Att alla dudes vill penetrativt kukifitta-sex. 

Undantaget bögar ofc. 


   
SvaraCitera

att tjejer är blyga, fnittriga och lugna


   
SvaraCitera

att vi är pryda och inte pratar om sex


   
SvaraCitera

Att alla killar skulle vara likadana.


   
SvaraCitera

Knegaren: Vissa tjejer som jag frågar om numret när jag är ute på krogen brukar svara "jag har redan pojkvän"

Tänk om de bara ljuger!? Det är en bra undanflykt utan att killen ska fortsätta tjata efter nr! Jag brukar köra på den hehe... Rodnar


   
SvaraCitera

Gurksallad:
Att alla killar skulle vara likadana.

Att folk tänker att alla av kön X är likadana är ju hela premissen för tråden... Men okej! 


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Tänk om de bara ljuger!? Det är en bra undanflykt utan att killen ska fortsätta tjata efter nr! Jag brukar köra på den hehe... Rodnar

Varför inte bara säga nej på en gång då? Det är ju ett fritt land för tillfälletGalen


   
SvaraCitera

Det ska tydligen finnas killar som inte kan ta ett nej.   

Knegaren:

Varför inte bara säga nej på en gång då? Det är ju ett fritt land för tillfälletGalen


   
SvaraCitera

Gurksallad:
Det ska tydligen finnas killar som inte kan ta ett nej.   

Och jag ser ju verkligen hotfull ut...Trött


   
SvaraCitera

Knegaren: Varför inte bara säga nej på en gång då? Det är ju ett fritt land för tillfället

Har provat med de men då fortsätter de och tjata och ba "-men kom igen! -Varför inte -Kommer följa efter dig tills du gett mig ditt nr" Det blir mkt lättare om man säger att man är upptagen... 🙂 


   
SvaraCitera

Gurksallad: Det ska tydligen finnas killar som inte kan ta ett nej.

Eller hur! Tumme upp


   
SvaraCitera