Aviseringar
Rensa alla

Konstiga um händelser/historier.


Ämnesstartare

Stekaren: Men nu har du fått dig en lärdom du kan ha nytta av. Tacka mig inte, bara för det vidare.

Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Tror inte jag heller, jag är lite förvånad över det hela själv. egentligen är det ju sjukt att jag liksom var med på det och bildade pakt med henne... men läskigt att hon bara slutade höra av sig, får en ju att undra.

Men önskar nån kunde bidra med nåt kul!

du lät henne dö Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: du lät henne dö

Haha nu ska vi inte vara såna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha nu ska vi inte vara såna

det är inget att skratta åt =( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: det är inget att skratta åt =(

Nej jag vet 🙁


   
SvaraCitera
time
 time

Enda direkt konstiga jag varit med om var när swed_carl höll på som värst, och jag addade honom på msn för att driva lite. Medan vi satt och pratade och jag dissade/drev så skickade han ännu ett PM till mig på UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Enda direkt konstiga jag varit med om var när swed_carl höll på som värst, och jag addade honom på msn för att driva lite. Medan vi satt och pratade och jag dissade/drev så skickade han ännu ett PM till mig på UM.

Haha, lät inte så konstigt Galen


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

time:
Enda direkt konstiga jag varit med om var när swed_carl höll på som värst, och jag addade honom på msn för att driva lite. Medan vi satt och pratade och jag dissade/drev så skickade han ännu ett PM till mig på UM.

hahaha, han skulle ha vunnit "Årets energirikaste" om han var kvar Blink så jävla dryg!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Det här har jag berättat för dig tror jag. Men träffade en random UMare på typ en ungdomsgård typ 2009. Av en slump. Han var ingen känd men jag kände igen honom, Majkiie hette han här. Jag gick fram och sa "Hej, är det inte du som är Majkiie på UM? Det är jag som är Bell!" Fattar inte hur jag vågade Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: Det här har jag berättat för dig tror jag. Men träffade en random UMare på typ en ungdomsgård typ 2009. Av en slump. Han var ingen känd men jag kände igen honom, Majkiie hette han här. Jag gick fram och sa "Hej, är det inte du som är Majkiie på UM? Det är jag som är Bell!" Fattar inte hur jag vågade

Ja jag minns! Det är dock lite random Galen hade aldrig vågat! Om det inte var nån känd man snackat med.


   
SvaraCitera

Inte konstig men roligt. Det var våren 2006 när alla antingen var Ninjor eller Pirater. Vilken fajt det var om de under några dagar.  Jag vet inte riktigt vilka som vann men efter ett tag la sig även vikingarna i men det är inte så ihågkommet.


   
SvaraCitera
höna

Var på ica en gång å fick då ett pm från proteus: var du på ica igår? Då hade han alltså känt igen mig men inte sagt hej eller nåt. Ba detdär småcreepy pmet Rodnar lite konstigt at jag å terrormat sågs på ett jobbmöte engång å ingen visste att den andr jobba där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massa folk från internet ser mig varje gång jag åker tunnelbana osv

tror jag iaf

fast egentligen är det nog ingen som bryr sig om mig eller ens tar notis... vet inte vilket som är värst

Over and Out


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dygnade, stimulerade mig med narkotika (detta var innan jag blev moderator) och gick på min första um-träff bara för att skräckslagen åka hem efter typ tjugo minuter eftersom jag trodde att alla hatade mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her: Inte konstig men roligt. Det var våren 2006 när alla antingen var Ninjor eller Pirater. Vilken fajt det var om de under några dagar.  Jag vet inte riktigt vilka som vann men efter ett tag la sig även vikingarna i men det är inte så ihågkommet.

Det låter kul! 

höna: Var på ica en gång å fick då ett pm från proteus: var du på ica igår? Då hade han alltså känt igen mig men inte sagt hej eller nåt. Ba detdär småcreepy pmet  lite konstigt at jag å terrormat sågs på ett jobbmöte engång å ingen visste att den andr jobba där

Haha det var lite awkward moments! Speciellt den med terrormat Galen


   
SvaraCitera