Aviseringar
Rensa alla

Konstigaste sättet?


Bell
 Bell

patrick bateman: Haha känner mig stolt över att veta det  Du vet nog en av mina med, vågade inte nämna denne i tråden dock  Man vet aldrig vem som kollar liksom liksom...

Ah, man får akta sig Blink

patrick bateman: Det är random...började ni bara prata eller??

Ja, hon var där med en liten kusin.. typ tyckte vi såg trevliga ut eller nåt och frågade var vi kom ifrån osv. Sen bytte vi nummer innan vi gick därifrån. Sen sågs vi på en Rix FM festival (hahah Rodnar) och sen träffades vi några gånger efter det. Men som sagt, så fruktansvärt dryg, egocentrerad och babblig! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag handlade av en tjej jag tyckte var söt på Konsum, när jag betalade så fumlade hon med pengarna. Som självgod kille så tolkade jag det som ett tecken på att hon tyckte jag var söt och blev nervös.

Vi hade ytliga gemensamma bekanta, så jag lyckades få fram hennes namn. Skrev till henne på Facebook och hon kom inte ens ihåg mig. Jag lyckades dock charma henne och det slutade med att vi träffades, och tillslut blev tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: Ah, man får akta sig

Haha Censur

Bell: Ja, hon var där med en liten kusin.. typ tyckte vi såg trevliga ut eller nåt och frågade var vi kom ifrån osv. Sen bytte vi nummer innan vi gick därifrån. Sen sågs vi på en Rix FM festival (hahah ) och sen träffades vi några gånger efter det. Men som sagt, så fruktansvärt dryg, egocentrerad och babblig!

Coolt! Kul ändå att sånt kan funka även om det då var lite osis att hon var sån Ledsen Och en Rix FM festival!? Förvånad Milda makter vad hemskt det måste varit Galen

Timmmmmmmmmm: Jag handlade av en tjej jag tyckte var söt på Konsum, när jag betalade så fumlade hon med pengarna. Som självgod kille så tolkade jag det som ett tecken på att hon tyckte jag var söt och blev nervös.

Vi hade ytliga gemensamma bekanta, så jag lyckades få fram hennes namn. Skrev till henne på Facebook och hon kom inte ens ihåg mig. Jag lyckades dock charma henne och det slutade med att vi träffades, och tillslut blev tillsammans.

Haha vad random, cool historia dock. Fast pricken över i:et hade ju varit om hon kommit ihåg dig såklart. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

patrick bateman: Coolt! Kul ändå att sånt kan funka även om det då var lite osis att hon var sån  Och en Rix FM festival!?  Milda makter vad hemskt det måste varit

Ja, jag vill poängtera att jag var 15 år och utan omdöme Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha vad random, cool historia dock. Fast pricken över i:et hade ju varit om hon kommit ihåg dig såklart.

Ehh. Tycker det finns en bra poäng i det hela, nämligen att man kan komma en bra bit med självförtroende. Visst, hon kom inte ens ihåg mig, men jag trodde det och jag lyckades ju ändå i slutändan få henne på fall med charmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: Ja, jag vill poängtera att jag var 15 år och utan omdöme

Haha det kan jag förlåta Blink

Timmmmmmmmmm: Ehh. Tycker det finns en bra poäng i det hela, nämligen att man kan komma en bra bit med självförtroende. Visst, hon kom inte ens ihåg mig, men jag trodde det och jag lyckades ju ändå i slutändan få henne på fall med charmen.

Haha hur charmade du henne? Men jo, gillar det. Självförtroende är sjukt bra att ha. Men ändå, den biten. Folk verkar glömma folk så lätt, jag minns typ alla. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha hur charmade du henne? Men jo, gillar det. Självförtroende är sjukt bra att ha. Men ändå, den biten. Folk verkar glömma folk så lätt, jag minns typ alla.

Pratade bara med henne >: ) Sedan pratade vi på nattbussen hem ifrån Sthlm. C efter en festnatt, varpå jag kysste henne när vi skulle skiljas åt.

Jo men hon jobbade ju i kassa, de kan träffa hundratals personer varje dag så. Folk som är framåt och tar plats brukar andra komma ihåg bättre :- ) Det är ju något att tänka på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Pratade bara med henne >: ) Sedan pratade vi på nattbussen hem ifrån Sthlm. C efter en festnatt, varpå jag kysste henne när vi skulle skiljas åt.

Jo men hon jobbade ju i kassa, de kan träffa hundratals personer varje dag så. Folk som är framåt och tar plats brukar andra komma ihåg bättre :- ) Det är ju något att tänka på.

Haha okej, skillat.

Jo jag vet men ändå. Eller okej, kanske inte ändå. Detta är jag väl medveten om, men det är lättare sagt än gjort. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:
Jag handlade av en tjej jag tyckte var söt på Konsum, när jag betalade så fumlade hon med pengarna. Som självgod kille så tolkade jag det som ett tecken på att hon tyckte jag var söt och blev nervös.

Vi hade ytliga gemensamma bekanta, så jag lyckades få fram hennes namn. Skrev till henne på Facebook och hon kom inte ens ihåg mig. Jag lyckades dock charma henne och det slutade med att vi träffades, och tillslut blev tillsammans.

åh guuuu HjärtaHjärtaHjärta

tänk om de hade blivit så me min coop-tjej 🙁
kmr alltid undra nu Rodnar


   
SvaraCitera

Chatroulette -> ett tre år långt förhållande. Ja, på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galen eazy go eazy stay,? härmis 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat: Chatroulette -> ett tre år långt förhållande. Ja, på riktigt.

Tror vi har en vinnare...

herr.göransson: eazy go eazy stay,? härmis

Haha bara tog något.


   
SvaraCitera

hehe habbo Rodnar um tar plats nr 2


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Tror vi har en vinnare...

Haha. Har tänkt på det där så många gånger, tänk om jag hade slumpats fram med någon annan person eller tryckt på connect-knappen två sekunder senare. Vad livet hade sett annorlunda ut då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu: hehe habbo  um tar plats nr 2

Um är la inte konstigt? Skeptisk

terrormat: Haha. Har tänkt på det där så många gånger, tänk om jag hade slumpats fram med någon annan person eller tryckt på connect-knappen två sekunder senare. Vad livet hade sett annorlunda ut då.

Haha ooohhh!! Sånt är busigt Galen Men ja, lite kul tanke. Kanske lite ödet...Shockerad


   
SvaraCitera