Aviseringar
Rensa alla

Konstigaste fetischen?


Ämnesstartare

Hej på er! Jag undrar vilka fetischar ni tycker är mest konstiga/äckliga/wtf. Tänkte ta en lista här nedanför, utan någon speciell inbördes ordning. Skriv gärna vad fetischen heter och lite kort vad den innebär om det är möjligt.

- Facesitting
- BDSM
- Fötter

Sedan får du gärna berätta vilka "knepiga" fetischer du själv har. 🙂


   
Citera

allt som involverar dräkter/accessoarer/leksaker


   
SvaraCitera

Något som involverar negrer.


   
SvaraCitera

bdsm är inte en fetish.

on topic: pony play. usch, hästar. annars har jag inget emot hela husdjursgrejen, den tilltalar mig lite. tror rent tekniskt inte att det är en fetish heller, dock.

trodde för övrigt att tråden skulle handla om knepigaste fetisherna man själv har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: dde för övrigt att tråden skulle handla om knepigaste fetisherna man själv har.

Fixat, kolla startinlägget. Blink


   
SvaraCitera

Monokromt:

Fixat, kolla startinlägget. Blink

jaha.
jag har haft förintelserollspel en gång. jag spelade en uppstående medlem i nazistpartiet, andra parten spelade en judisk flicka på flykt från gestapo. det är väl det knepigaste jag känner mig villig att dela med mig av.


   
SvaraCitera

Monokromt:
Hej på er! Jag undrar vilka fetischar ni tycker är mest konstiga/äckliga/wtf. Tänkte ta en lista här nedanför, utan någon speciell inbördes ordning. Skriv gärna vad fetischen heter och lite kort vad den innebär om det är möjligt.

- Facesitting
- BDSM
- Fötter

Sedan får du gärna berätta vilka "knepiga" fetischer du själv har. 🙂

de två nämnda är del av BDSM, vilket inte är en enda fetisch om du ej visste det.
om jag ska välja inom BDSM så väljer jag offentlig förnedring/naken slav på offentlig plats, scat, kvävning på olika sätt, ponyplay och sadism.


   
SvaraCitera

Vad tänkte du på när du skrev bdsm och varför tycker du det är äckligt?   


   
SvaraCitera