Aviseringar
Rensa alla

Konstigaste stället att sova på


Ämnesstartare

Vad är det konstigaste stället ni sovit på?

Och nej jag har inget liv.

Jag somnade i stallet för någon vecka sen. Är typ det konstigaste stället jag sovit på. [crazy]


   
Citera
höna

somnade ståendes när jag hade konsert med min kör! nickade till iallafall

annars: på jobbet, i skolan osv! är väl de mest konstiga näst efter kören iallafall

kan somna hur som helst, har typ narkolepsi!


   
SvaraCitera

Somnade intryckt, ståendes mellan två skåp i skolan en gång, sådana trånga skitskåp man har sina böcker i och sådant.


   
SvaraCitera

Ställen jag sovit hela nätter på som nog kan anses som litet konstiga är på marken utanför ett polishus och i en trappuppgång i en lågstadieskola.


   
SvaraCitera

Har somnat lite varstans när jag har haft tid att döda då jag t.ex behövt vänta på en buss i någon timme. Typ fik, parkbänk osv. [blush] Vad finns det för bättre sätt att fördriva tid än att sova egentligen?


   
SvaraCitera
höna

hha juste somnade på en stol me huvudet på ett bord en gång. mina kompisar byggde korthus på mig. detta var dock efter att jag hade rökt på och druckit en del. [blush]


   
SvaraCitera

mcdonalds!


   
SvaraCitera

Konstiga ställen jag har sovit på:

På en höskulle.

På golvet mellan väggen och en garderob med min omlottkjol upphängd som ett skynke (Jag hade två huvudkuddar under mig, men de gled isär).

På en matta under ett soffbord.

På köksgolvet framför vedspisen.

Sittandes på en madrass lutad mot en loftsängsstege.

Ståendes framför min kusin som försökte föra konversation med mig (jag hade dubbeldygnat och var totalt skev i skallen. slocknade dock bara några sekunder åt gången eller så).

Sittandes i duschen tills vattnet blev iskallt och väckte mig.

I en garderob.

Lutad över bordet i fikarummet på min mammas jobb (tog nog den skönaste tuppluren någonsin den gången. jag sov i ganska exakt 25 minuter och vaknade sedan superpigg lagom till träning).


   
SvaraCitera
höna

[blush]i en barnsäng utan madrass och täcke har jag sovit i en hel natt. nog det mest obekväma


   
SvaraCitera

Observera: jag var inte full någon av de gånger jag somnade.


   
SvaraCitera

... eller hög.


   
SvaraCitera

I ett fönster i ett café ovanpå någon. Var faktiskt bekvämt. Även på en person i en soffa i samma café. Ännu mer bekvämt.


   
SvaraCitera

höna:

i en barnsäng utan madrass och täcke har jag sovit i en hel natt. nog det mest obekväma

naw


   
SvaraCitera

nej, vänta! Det konstigaste stället jag somnat på är i en barnpool på ett äventyrsbad i borlänge! det var i en liten grotta med ett vattenfall [smile]


   
SvaraCitera

Just det, en gång medan jag satt på toalettstolen, lol


   
SvaraCitera