Aviseringar
Rensa alla

Konstigt.


Ämnesstartare

Sidan heter "Ungdomar.se" ändå är det 70% som är över 18. Är det inte meningen att ni äldre ska vara mer mognare? Vad jag har sett behandlar ni varenda som är under 18 som en sketen liten tönt som inte förtjänar hjälpen han/hon kan få.

Ändra attityd.


   
Citera

hahaha
mm


   
SvaraCitera

De flesta var yngre när dem började hänga här, sen har vi fastnat


   
SvaraCitera

Man räknas som ungdom idag tills det att man fyller 27 har jag hört. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fortfarande, ingen förtjänar den arga attityden ni delar ut.


   
SvaraCitera
time
 time

90% av dem som svänger förbi här utan att bli stammisanvändare är troll. I 89% av de fallen är de inte ens roliga troll heller. I de fallen där det inte är uppenbart trollande tycker jag mig ändå uppleva att majoriteten faktiskt lägger um-kärnfamilj-idealet åt sidan och tröstar och försöker hjälpa.

Vill du peka på något specifikt fall där äldre behandlat yngre användare på helt fel sätt?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Och sen ska du inte lita på statistiken heller, det är bara

Dan_the_ironman:

<--- hans fel

att det ser ut som att vi är äldre än vad vi är [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Vill du peka på något specifikt fall där äldre behandlat yngre användare på helt fel sätt?

Den här tråden till exempel.
Macktorskens svar är ingenting en 13 årig tjej vill höra antar jag.. http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=314687


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

<--- hans fel

Jag kan inte rå för att jag är född tidigt [mad]


   
SvaraCitera
time
 time

Wezc:

Macktorskens svar är ingenting en 13 årig tjej vill höra antar jag..

Visst är det väl lite brutalt ärligt, men... trettonåringar har oftast inte bröst att pusha upp, och är dessutom i mångas ögon lite för unga för att bära ett plagg som är designat för att framhäva en fun zone-kroppsdel hos kvinnor. Det var ju inte precis ett personangrepp.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Dan_the_ironman:

Jag kan inte rå för att jag är född tidigt

Du, min gode herre, skulle ha boxat far din i skrotum när han försöke häva ut dig, så skulle han kanske ha väntat med att avla dig! [mad] Asså om d finns ngt ja hatar e d folk som försökr skylla ifrån sej asså..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Visst är det väl lite brutalt ärligt, men... trettonåringar har oftast inte bröst att pusha upp, och är dessutom i mångas ögon lite för unga för att bära ett plagg som är designat för att framhäva en fun zone-kroppsdel hos kvinnor. Det var ju inte precis ett personangrepp

Ja, men du har väl sett lite negativitet mellan medlemmarna här?


   
SvaraCitera

Beror på hur och vad de skriver tycker jag.
"jag vill ha litte anal samtlag
jag är tålv år"
känns ju bara trolligt och en gnutta någonting annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Beror på hur och vad de skriver tycker jag.
"jag vill ha litte anal samtlag
jag är tålv år"
känns ju bara trolligt och en gnutta någonting annat.

Sånt kan jag förstå att man blir irriterad. Men det finns ju folk som har riktiga problem. Och jag har sett en del negativa kommentarer i den tråden. Jag accepterar inte sånt bara.


   
SvaraCitera

Wezc:

Jag accepterar inte sånt bara.

Och det är mkt bra att du inte gör!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Och det är mkt bra att du inte gör!

Yesh. [y]


   
SvaraCitera
time
 time

Wezc:

Ja, men du har väl sett lite negativitet mellan medlemmarna här?

Det är väl klart att jag har, men nämn ett forum där man har slussat ihop massa färdiga grupperingar och olika åldersgrupper utan att det blivit någon motstridighet medlemmar emellan någonsin?

Wezc:

Jag accepterar inte sånt bara.

Jag hade kunnat förstå ditt engagemang mer om det var din egen tråd, alternativt att TS hade klagat själv. Men ingen sådan anmälan har kommit in och hon verkade ta bland annat Macktorskens kommentar med en klackspark.


   
SvaraCitera