Aviseringar
Rensa alla

Konstigt.


timeisrunningout:

Asså om d finns ngt ja hatar e d folk som försökr skylla ifrån sej asså..

ja hatar folk som nt har 1 vettig defnishon av undomm [mad]


   
SvaraCitera

Det många gör fel på nätet är att de skriver i affekt. De läser något inlägg, retar upp sig ordentligt och skriver ett nedsättande svar innan personen hunnit sansa sig. Om alla bara kunde dra ett djupt andetag och uppträda civiliserat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Det många gör fel på nätet är att de skriver i affekt. De läser något inlägg, retar upp sig ordentligt och skriver ett nedsättande svar innan personen hunnit sansa sig. Om alla bara kunde dra ett djupt andetag och uppträda civiliserat

Aao, det eller: Det har kommit hit så många troll och P12or som söker sexråd, så att ni har tröttnat på att vara snälla mot ungdomarna så de nya, ärliga och snälla ungdomarna känner sig obekväma med det här forumet.


   
SvaraCitera

Wezc:

Aao, det eller:

Det är för att sådana som du och x_marty inte ska bli långlivade på forum1...


   
SvaraCitera

Någonting annat som är konstigt är att trots att jag inte varit härinne sedan torsdagskvällen, men ändå endast fått tre citeringar. Skandal! Brukar ju annars få tvåsiffrigt. 🙁
Är jag inte alls älskade gullnos längre?
Blir ledsen och kryper in i hål.

Dan_the_ironman:

et är för att sådana som du och x_marty inte ska bli långlivade på forum1...

vad är det där för mobbing :S


   
SvaraCitera

isola:

vad är det där för mobbing :S

Jag är bara sanningsenlig [shake]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Jag är bara sanningsenlig [shake]

naj stå för det du tycker ist för att påstå att alla tycker så [no-no]


   
SvaraCitera

isola:

naj stå för det du tycker ist för att påstå att alla tycker så[no-no]

Folk är ju dryga för att nya personer inte ska stanna kvar [no-no] När de har visat sig stå ut med all dryghet så blir de accepterade så länge de inte är tards.


   
SvaraCitera

Wezc:

mer mognare


   
SvaraCitera

Wezc:

Det har kommit hit så många troll och P12or som söker sexråd, så att ni har tröttnat på att vara snälla mot ungdomarna så de nya, ärliga och snälla ungdomarna känner sig obekväma med det här forumet.

Jag tycker att dom mer "rutinerade rävarna" borde vant sig vid det här laget och borde ha överseende vid sådana trådar. Eller bespara den sanslöst krävande ansträngningen att ens skriva ett svar till trådskaparen. (Som i deras ögon sett är helt oönskad och meningslös).

Men å andra sidan kan jag inte påverka varenda människa utan alla får börja med sig själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

Wezc: mer mognare

Förlåt mig för att jag inte skrev gramatiskt korrekt. Som om du aldrig gjort det.


   
SvaraCitera

Wezc:

Vad jag har sett behandlar ni varenda som är under 18 som en sketen liten tönt som inte förtjänar hjälpen han/hon kan få.

så har det varit länge här. jättemånga har avregistrerat sig just för den saken.
det var aldrig såhär när jag först registrera mig på um..


   
SvaraCitera

Wezc:

Förlåt mig för att jag inte skrev gramatiskt korrekt. Som om du aldrig gjort det.

Syftningsfel. Grammatik är inte din starka sida va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Syftningsfel. Grammatik är inte din starka sida va?

-_- Det är sånt här jag blir trött på.


   
SvaraCitera

Wezc:

gramatiskt


   
SvaraCitera