Aviseringar
Rensa alla

konstigt att lägga till någon på facebook?


Ämnesstartare

..som man aldrig har pratat med? [shake]

jag har sett honom i publiken på en konsert/café och jag tror att han vet vem jag är om jag förklarar, men jag undrar om det är pinsamt att lägga till honom eftersom vi inte känner varandra? Vi har dock skrivit på bandets vägg på facebook båda två, så jag tror han kan känna igen mitt namn :/

tänkte skriva något i stil med "du verkar vara en väldigt skön person" för han verkade fett skön och öppen när han pratade, och han dansade som värsta galningen. Klassas det som desperat att kontakta honom? Jag tycker bara det verkar synd att missa chansen att lära känna en trevlig person och är lite nyfiken på honom [tard]

äsch. jag kommer säkert ångra mig sen [shake] finns för få beröringspunkter mellan oss [sad]


   
Citera

Magnifying glass:

..som man aldrig har pratat med?

JA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

JA.

okej. ja vill inte va konstig [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Magnifying glass:

okej. ja vill inte va konstig

fast jag vet inte, hehehe. Han kanske blir glad, men jag hade tyckt att det var konstigt om någon jag inte kände addade mig. Fast om han känner igen dig så är du ju inte helt random/okänd!! hmhmhm. Skriv ett privat meddelande och säg att han är söt? [wink]


   
SvaraCitera

Stalka honom istället och ta kontakt när han drar på krogen eller dyl.
SEN kan du lägga till honom på fejjan om ni connectade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

fast jag vet inte, hehehe. Han kanske blir glad, men jag hade tyckt att det var konstigt om någon jag inte kände addade mig. Fast om han känner igen dig så är du ju inte helt random/okänd!! hmhmhm. Skriv ett privat meddelande och säg att han är söt?

hahhha. [y] kanske ska säga att han är två år yngre än mig, jag är 19 han är 17. XD (såg det på fb) 😛 fast jag trodde han var äldre än mig [confused] han såg typ ut som 23 [y]

tänkte typ att han kanske skulle bli smickrad.. heh.

Inte Gugge:

Fast om han känner igen dig så är du ju inte helt random/okänd!! hmhmhm.

näe. jag stötte till honom/han dansade in i mig en gång, och han vände sig om och kollade på mig. 😛

Inte Gugge:

Skriv ett privat meddelande och säg att han är söt?

hahha nejmen gud vad pinsamt XD
hade mer tänkt skriva något om att han verkade så engagerad i spelningen och att han verkade skön, och typ fråga om han kände nån i bandet. Meh. jag vet inte.. [cute]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

stereo total:

Stalka honom istället och ta kontakt när han drar på krogen eller dyl.
SEN kan du lägga till honom på fejjan om ni connectade.

nah, blir nog svårt! vet inte när/var han drar till krogen [cute][blush]


   
SvaraCitera

jag skulle lagt till honom och se vad han sa


   
SvaraCitera

lägg till han bara o snacka [y]
kör hårt och nyktert!


   
SvaraCitera

Crypto:

kör hårt och nyktert!

Nä, hon borde supa sig full innan hon addar honom, såklart [y][y][y]


   
SvaraCitera

Inte Gugge:

Nä, hon borde supa sig full innan hon addar honom, såklart [y][y][y]

Sluta tramsa!


   
SvaraCitera

Jag hade nog blivit rädd och tyckt att du var en läskig typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag hade nog blivit rädd och tyckt att du var en läskig typ.

hmm ja det är sant.
finns ju liksom egentligen ingen anledning att lägga till honom, om jag inte förklarar att jag tyckte han verkade va en skön typ [crazy]


   
SvaraCitera

beror väll på [crazy] e han e sån person med 2000000 personer på sin vännerlista, så lär han absolut inte ha något emot det [smile] men om han verkligen bara har sina nära och kära kan det ju bli lite småskumt, men tror fan han skulle uppskatta de endå [cute]


   
SvaraCitera

Eller aaaha, är väl annat med Facebook, trodde att det var MSN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Eller aaaha, är väl annat med Facebook, trodde att det var MSN.

jaha! [surprised] nej det är facebook det rör sig om.

kennyman:

e han e sån person med 2000000 personer på sin vännerlista

tyvärr kan jag inte se det [sad] han har sekretess! [n]

kennyman:

kan det ju bli lite småskumt, men tror fan han skulle uppskatta de endå

haha ok! [cute][y] jaa.. han verkade vara en sån där sprallig, spontan typ som vågade dansa as-crazy fast han var nykter (alla va nyktra där) och han verkade väldigt glad av sig. tror fan att han gillar människor, bara han inte tycker att jag verkar stalkig! [surprised]

svartrockarpacket:

jag skulle lagt till honom och se vad han sa

Crypto:

lägg till han bara o snacka
kör hårt och nyktert!

tack för uppmuntran [bigsmile][y]

observera att jag inte vill öppet ragga på killen, är bara lite nyfiken och vill bara se vem han är, typ! kanske en ny bekantskap liksom! vi verkar gilla lite samma grejer [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera