Aviseringar
Rensa alla

Konstigt eller inte ?


Ämnesstartare

Hej allihopa! [smile]

Jag undrar på vad ni tjejer tänder på när ni kollar på porr. (nu ska jag berätta på vad jag tänder på) :p

När jag kollar på porr så blir jag verkligen tänd på all stönande (både från killen och tjejen), och så blir jag tänd på all spänning, hur intima deras blickar är. Är detta normalt? eftersom jag inte tänker på killen liksom. [tard]

jag skulle nog också kunna titta på lebbporr och masturbera till deras insitet i ögonen, deras stön osv.. är detta konstigt? eller måste man bli tänd på killen liksom? på hans kuk eller muskler? ( jag är hetero) [smile]

Skulle ni som är hetero kunna masturbera till 2 st lebbar bara pga insitet i ögonen, stön, osv... ?[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
Citera

parx:

hur intima deras blickar är

[crazy]


   
SvaraCitera

parx:

tjejen) Är detta normalt

Det finns inget som är normalt. Det du tänder på tänder du på, that's it. Men det finns alltid någon som tänder på samma


   
SvaraCitera

Vad avgör ifall man är bi/lebb/hetero?
Jag menar om man kan kolla på lebbporr och gilla det pga stön osv och sedan t.o.m nå orgasm genom lebbporr som tjej, då undrar jag lite... vore man inte lite bi då? :O


   
SvaraCitera

parx:

Jag undrar på vad ni tjejer tänder på när ni kollar på porr.

också stönande, men inte fejk. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kollar inte på porr[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oharielle:

kollar inte på porr

Vad är du för konstig filur?


   
SvaraCitera

Barbienele:

Jag menar om man kan kolla på lebbporr och gilla det pga stön osv och sedan t.o.m nå orgasm genom lebbporr som tjej, då undrar jag lite... vore man inte lite bi då? :O

är det hela världen då, vilken sexuell läggning man har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillar sex.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

är det hela världen då, vilken sexuell läggning man har.

Nej som du ser har jag inga synpunkter eller klagomål på någons sexualitet. Jag var efter svaret på frågan: En tjej som tänder på att kolla på lesbisk porr, är det att inte vara lebb/bi själv då? 😮

Och hon är hetero, och gillar lesbiska filmer och tänder på det...
Logiskt tänkande så enligt mig går det inte riktigt ihop... 😮


   
SvaraCitera

Barbienele:

En tjej som tänder på att kolla på lesbisk porr,

ts är P


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

ts är P

nope


   
SvaraCitera

Barbienele:

nope

nähä? [shake]


   
SvaraCitera

Jag vill verkligen veta hur detta går ihop... någon som kan hjälpa mig förstå mig detta?


   
SvaraCitera

tänder på att veta att tjejen i p-filmen är en jävla hora som bara gör det för pengar[cute]


   
SvaraCitera