Aviseringar
Rensa alla

Konstigt hummande ljud mitt i natten?


Ämnesstartare

Vaknade runt 3 tiden i natt av ett konstigt ljud.
Dum ihuvudet som jag är gick jag ut på balkongen för att kolla och det är som ett hummande ljud som nästan låter mer inomhus en utomhus.
Detta gjorde mig verkligen illa till mods och skulle vilja veta vad det är..
Ska ladda upp videoklippet


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi kan ju säga som så att det troligtvis var aliens. Gå till vårdcentralen och fråga om de kan kolla om du har blivit 'probad'.


   
SvaraCitera
time
 time

Låter som ett kylskåp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Låter som ett kylskåp.

Om ditt kylskåp låter sådär får du nog kolla upp det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr det låter som en pump av ngt slag. 

Någon pryl som håller på att gå sönder i din eller grannes bostad kanske 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det låter som en "satellit"-radiovågsfångare som upptar radiovågor ifrån under vatten/havet.
Men tror inte att du har sådana apparater i ditt rum. Och ganska omöjligt rent praktiskt.

Småfågelkvitter/läte hörs i videon, antingen så var det inte filmat kl 03:00 på natten eller så var det ett ovanligt läte som även fick dom att vakna.Det låter dock inte som ett varningsläte.
Troligtvis så bor du där det är ganska ljust då det låter som ett kvitter av tidig morgon som du säger, bor du i en stad eller ganska norr uppåt, eller har du fåglar hemma?

Men nog om det, kan inte säga vad det är som låter, men det låter som det översta, eller någon typ utav el, men det låter för ojämnt för det, går som i vågor. Bor du nära tätt med en granne? Galen...

EDIT: Ta en titt på brandvarnaren, vissa som har lågt batteri kan "varna" för lågt batteri Mycket glad Eller vattenpumpen. Kan också vara om en ljuskälla får för mycket med ström.

Baah, kan vara vadsomhelst egentligen. Men kika på vattenpumpen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2SPOOKY4ME


   
SvaraCitera
Draug

Den vandrande vitvaruvålnaden var på besök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Det låter som en "satellit"-radiovågsfångare som upptar radiovågor ifrån under vatten/havet.
Men tror inte att du har sådana apparater i ditt rum. Och ganska omöjligt rent praktiskt.

Småfågelkvitter/läte hörs i videon, antingen så var det inte filmat kl 03:00 på natten eller så var det ett ovanligt läte som även fick dom att vakna.Det låter dock inte som ett varningsläte.
Troligtvis så bor du där det är ganska ljust då det låter som ett kvitter av tidig morgon som du säger, bor du i en stad eller ganska norr uppåt, eller har du fåglar hemma?

Men nog om det, kan inte säga vad det är som låter, men det låter som det översta, eller någon typ utav el, men det låter för ojämnt för det, går som i vågor. Bor du nära tätt med en granne? Galen...

EDIT: Ta en titt på brandvarnaren, vissa som har lågt batteri kan "varna" för lågt batteri Mycket glad Eller vattenpumpen. Kan också vara om en ljuskälla får för mycket med ström.

Baah, kan vara vadsomhelst egentligen. Men kika på vattenpumpen.

Inte brandvarnaren ljudet kom utifrån står utomhus på balkongen. Fåglarna flög och kvittra hej vilt så tror dom också hörde det..

Och någon sådan apparat har jag inte heller.
ljudnivån var nästan värre inomhus det nästa studsa bland väggarna. Pratade med grannen som vaknat av exakt samma och gått ut och kollat men kunde inte lokalisera var det kom ifrån bara att det kom utifrån.

riktigt läskigt och mysko..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt: riktigt läskigt och mysko..

ingen i huset som saknas lr så? 

247362838.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ingen i huset som saknas lr så? 

247362838.jpg

Skulle vara min bankddosa men thats it Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du märkt av väldigt udda flygplan som flyger runt dit hus om nätterna? Typ som ser ut såhär?: UFO%252C%2BUFOs%252C%2Bsighting%252C%2Bs


   
SvaraCitera
Exner

Jag brukar humma ibland när jag spelar bas. Kan varit det du hörde.


   
SvaraCitera