Aviseringar
Rensa alla

Konstigt problem


Jag har ett litet probleem, inte så litet heller.
Ja e dökär i en person som e alldles för gammal för mej.
Han är nämlingen nästan dubbelt så gammal som mig men ser otroligt bra ut och är trevlig och så.
Han jobbar som vakt vid en krog ja brukar gå till ibland,och jag tycker han kollar på mej hela tiden, kanske för att jag kollar på honom? hur som helst var han i garderoben i lördags då vi skulle gå hem därifrån, så skulle han ge mej jackan men istället började han hjälpa mig på med den! Jag undrar seriöst varför han gjorde det,har aldrig sett nån göra så förr..?Inte för att jag klagar,ja gillade det ju såklart men det fick ju mej bara att hoppas på mer!? Och nu är jag mer förvirrad än någonsin! Tror ni han gjorde det bara fö att vara trevlig eller gillar han mej? Det stod dessutom folk bakom mej i kön och då brukar dom ju ha väldigt bråttom att bara ge jackan åt en så fort som möjligt, men han tog tid på sej att hjälpa mig på med den!
Så vad tror ni om det här riktigt? Jag blir bara mer förvirrad för varje dag!


   
Citera
Ämnesetiketter

Panini:

eller gillar han mej?

Han vill trycka dig i tvåan [y]


   
SvaraCitera

nekrofili är normalt i din ålder. det kommer nog gå över med tiden.


   
SvaraCitera

mörknäs:

nekrofili är normalt i din ålder. det kommer nog gå över med tiden.

vad betyder det?


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Han vill trycka dig i tvåan

haha det låter ju bra ;>


   
SvaraCitera

Panini:

vad betyder det?

Är han 20? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Panini:

haha det låter ju bra ;>

Ja, om du gillar analsex [y]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Är han 20?

Haha nej jag skrev ju att han e nästan dubbelt så gammal som mig, vad skulle jag göra på krogen om jag var 10 år?;)
Nej han är nog runt 30 tyvärr..


   
SvaraCitera

Panini:

vad betyder det?

att du attraheras av döda människor. går du på krogar är du rimligen minst 18 (eller kriminell), vilket gör att han blir minst 36, vilket innebär varning för likfläckar.


   
SvaraCitera

mörknäs:

att du attraheras av döda människor. går du på krogar är du rimligen minst 18 (eller kriminell), vilket gör att han blir minst 36, vilket innebär varning för likfläckar.

Haha duu han e nog långt ifrån död! Inte ett grått hårstrå har han heller så han SER inte gammal ut, ja trodde han var högst 27-28!


   
SvaraCitera

svara nån?


   
SvaraCitera

Han är inte för gammal för dig.


   
SvaraCitera

ennie:

Han är inte för gammal för dig.

tycker du inte?


   
SvaraCitera

jag är ändå bara 18..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vafan spelar det för roll hur gammal han är?


   
SvaraCitera