Aviseringar
Rensa alla

konstigt sex


Ämnesstartare

haha pinsam fråga.
men haft sex några gånger med en kille som jag gillar ett tag nu.
allt är bra med honom förrutomd när det kommer till just sex, för det blir jämt så.. konstigt?
vi kan hålla på ett tag, några minuter kanske, allt går bra liksom, sen kan det hända att han slutar, suckar och säger att han måste gå på toa.
så vad betyder det haha, ni som är killar?
sen har det hänt att han bara slutar mitt i?!
betyder det att han kom då eller blev han slak eller vad fan hände?
och vad ska man göra åt det isåfall :S


   
Citera
Ämnesetiketter

FAIL KILLE HAHA


   
SvaraCitera

......fråga honom? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det vågar jag ju fan inte :O


   
SvaraCitera

Säg åt honom att gå på toa innan ni börjar?


   
SvaraCitera

sätt 1 påse på ditt huve.


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

sätt 1 påse på ditt huve.

<3


   
SvaraCitera

han kanske går och runkar på toan för att slippa att kladda ner allt. Vissa killar sprutar 3dl sarre och om du får det i dig säger det pang!


   
SvaraCitera

lishaa:

<3

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

HAHHAHAHAHAHAAH
Dessa underbara killar. Ena avbryter allt för att gå på toa, den andra blåser in luft i kvinnans kinder när det börjar bli romantiskt.

[love]


   
SvaraCitera

punkrockerr:

men det vågar jag ju fan inte :O

Men om du aldrig frågar/säger till killen om vad han gör fel så kommer ju sexet aldrig att bli bra.
Visst han kan vara oförstående och blir sur, men det är ju hans problem och då är frågan: Har du hellre dåligt sex resten av förhållandet eller lägger du alla korten på bordet och hoppas på att det blir bättre?


   
SvaraCitera

agitation:

den andra blåser in luft i kvinnans kinder när det börjar bli romantiskt.

Vänligen utveckla. [shake]


   
SvaraCitera

Myksa:

Vänligen utveckla. [shake]

Hittar inte tråden men det är en tjej som undrade varför hennes kille beter sig omoget som blåser in jättemycket luft i hennes mun efter att de kyssts.

Eller om det var att hon trodde att de skulle kyssas, men han gjorde det där istället.


   
SvaraCitera

han kom nog
och sucken var nog med en touch av välbehag?
torka bort sperma vill vissa neurotiskt lagda personer dessutom göra, helst ifred


   
SvaraCitera

agitation:

Hittar inte tråden men det är en tjej som undrade varför hennes kille beter sig omoget som blåser in jättemycket luft i hennes mun efter att de kyssts.
Eller om det var att hon trodde att de skulle kyssas, men han gjorde det där istället.

Måste ju vara lurad av storebror eller något annat elakt. "Jojo - det är så man gör, jag lovar." [badgrin]


   
SvaraCitera