Aviseringar
Rensa alla

kontakt - hur ofta?


Ämnesstartare

du som har flickvän eller pojkvän, hur mycket kontakt har ni med varandra per dag?

snackar ni i telefon minst 1 gång per dag? sms:ar ni varandra mycket? snackar ni bara på msn? går det dagar utan att ni snackar?

jag är nyfiken.. själv så tycker jag iaf det är för lite att bara få ett godnattsms på kvällen ibland, är det bara jag som känner så?

jag vill veta hur ni andra har det.. så jag är inte för efterhängsen tex.. [rolleyes]


   
Citera

har inget förhållande just nu men när jag hade hade vi nån form av kontakt varje dag även om det alla dagar inte va så mkt men det gjorde ingenting kände jag iaf


   
SvaraCitera
Gifted

varje dag är ju något jag skulle gilla, ...


   
SvaraCitera

invisible01:

snackar ni i telefon minst 1 gång per dag? sms:ar ni varandra mycket? snackar ni bara på msn? går det dagar utan att ni snackar?

Varje dag, dock nästan aldrig telefon, jag gillar inte telefon/sms.


   
SvaraCitera

24/7 JAG HÅLLER PÅ ATT KVÄVAS

ehehe ne


   
SvaraCitera
Åtta

Oftast hörs vi av på något sätt varje dag. Dock behöver det inte alltid betyda att vi pratar i telefon i sju timmar, utan det kanske bara är genom ett SMS eller en liten stund över MSN. Jag har inga problem med att låta det gå någon dag utan att ha kontakt, då jag är en sån person som helt enkelt uppskattar att ha tid själv. Hon vill nog ha lite mer kontakt än jag, men än så länge så har det inte varit något problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, det är olika för alla alltså.. duh. [crazy]

jag ville mest bara veta om det är normalt och helt ok att ha lite kontakt.. man vet ju att den andra personen finns och ibland har man kanske inte så mycket att säga?


   
SvaraCitera

Vi hörs av varje dag på något sätt. Sms och msn är standard och ett telefonsamtal då och då. Jag mår bra av honom och vill naturligtvis ha mycket kontakt med honom. Det känns bra att han vill ha lika mycket kontakt med mig.


   
SvaraCitera

invisible01:

snackar ni i telefon minst 1 gång per dag?

Nej, vi pratar i princip aldrig i telefon.

invisible01:

sms:ar ni varandra mycket?

Ja.


   
SvaraCitera

Vi har kontakt på något sätt varje dag. Tror nog inte att det har gått ett helt dygn utan kontakt sen vi träffades.

Vi måste helt enkelt ha varandras närhet.


   
SvaraCitera

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


   
SvaraCitera

Daimchoklad:

Squid

y? :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varje dag, alltid på msn och oftast via telefon under ca 15 min


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samma klass, ses ofta efter skolan, sms, och ibland (allt oftare) telefon på kvällarna [y]
kan väl bli liite väl mycket ibland, menmen


   
SvaraCitera

Gryphon:

Vi måste helt enkelt ha varandras närhet.

Åh jag vill inte förolämpa din manlighet eller sådär (soam jag tror du värnar om en hel del) men fy vad sött att du blivit så förälskad :')
Tänk den gamle gryphon som man aldig skulle kunna föreställa sig vara betuttad kärlekskrank


   
SvaraCitera