Aviseringar
Rensa alla

kontaktannons


Ämnesstartare

kontaktannons


   
Citera

Har du sj prio? I så fall är det ju halva priset på alla biljetter i första klass. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Har du sj prio? I så fall är det ju halva priset på alla biljetter i första klass.

Jo, har jag. Men alla de biljetterna kostar typ minst 600. Och tillbakaresorna är typ helt slut, eller så får jag pröjsa 700 för en 2a klass. Och det är ovärt.


   
SvaraCitera

http://www.swebus.se då? resorna ligger väl på 300


   
SvaraCitera

amused:

Typ alla tåg jag kollat kostar 1k +

Och är du säker på att du kollat ungdom 16-19 år?
Åker du 14:14 kostar det 647 kr.
Åker du 16:11 så kostar det också 647 kr.
En väg då.

amused:

Jo, har jag. Men alla de biljetterna kostar typ minst 600. Och tillbakaresorna är typ helt slut, eller så får jag pröjsa 700 för en 2a klass. Och det är ovärt.

Men, jaha. Hur mycket vill du lägga för tur och retur resa?
Försök att få sista minuten? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Men, jaha. Hur mycket vill du lägga för tur och retur resa?
Försök att få sista minuten?

Jo, jag har kollat på 16-19. Och 647 för en väg är sinnes. För att komma hem måste jag ju lägga samma pris.
Jag vill helst inte lägga över 1k tur och retur.

Sista minuten lär inte vara billigare. Inte på helgbiljetter :/

hjortpojken:

http://www.swebus.se

Nä, dyrare. Och jag spyr om jag måste sitta på en buss i minst 8h, tyvärr.


   
SvaraCitera

amused:

Sista minuten lär inte vara billigare. Inte på helgbiljetter :/

Mja, ibland har man tur. Fick X2000 Gävle - Göteborg för 300 kr. Fast det känns ju lite dumt att chansa [n] Jag tror att det ska finnas en speciell hemsida för folk som söker samåkning, men jag kan inte komma ihåg vad den heter [sad]


   
SvaraCitera

amused:

Nä, dyrare. Och jag spyr om jag måste sitta på en buss i minst 8h, tyvärr.

Samtrip finns en sida, de länkar till den på winnerbäcks hemsida. Jag brukar köpa sista minuten ibland på SJ och de brukar inte vara allt för dyrt. Kolla annars veolia


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Jag tror att det ska finnas en speciell hemsida för folk som söker samåkning, men jag kan inte komma ihåg vad den heter

Tro mig, jag har provat där också. Tre olika sidor dessutom. Men inget alls :p

davvelito:

Samtrip finns en sida, de länkar till den på winnerbäcks hemsida. Jag brukar köpa sista minuten ibland på SJ och de brukar inte vara allt för dyrt. Kolla annars veolia

På Winnerbäcks sida? Ska kolla in vad det är då 🙂
Jo, men SJ's sista minuten på en helg som denna är sällan billigare än vad priset är nu typ. Har kollat Veolia, det är så satans synd att de bara har typ en avgång om dagen. Men jag tar det om jag verkligen inte hittar något annat.


   
SvaraCitera

amused:

.

Kontaktannonser är inte tillåtna

Them Rulez!


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera