Aviseringar
Rensa alla

kontaktpersoner kolla hit!


Ämnesstartare

tjena

jag jobbar som kontaktperson och har börjat tappa lusten.

killen i fråga är sjukt tråkig och undrar om det är vanligt att dom som behöver kontaktperson är det?

hur är det för er andra kontaktpersoner?
ska jag bara säga ifrån mig han och ta en ny?

och till er med för lite vett som tror att alla kontaktpersoner ska vara änglar:
tror ni seriöst att folk vill umgås med någon som dom i vanligtvis inte skulle umgås med.
som att man inte skulle ha något bättre för sig [tired]

så nu behöver ni inte gnälla på det.

men vad säger ni kontaktpersoner?


   
Citera
Ämnesstartare

lilleman29:

och till er med för lite vett som tror att alla kontaktpersoner ska vara änglar:
tror ni seriöst att folk vill umgås med någon som dom i vanligtvis inte skulle umgås med.
som att man inte skulle ha något bättre för sig [tired]

Om nu du inte känner för att göra något för dem du ska vara kontaktperson åt så tycker jag att du ska sluta vara det, både för din egen skull men främst för deras...

Nu är jag inte kontaktperson, har ansökt att få vara, men om du inte tycker att det går att vara med den killen så får du prata med dem som är ansvariga och säga vad du känner och tycker och se hur man kan lösa det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Om nu du inte känner för att göra något för dem du ska vara kontaktperson åt så tycker jag att du ska sluta vara det, både för din egen skull men främst för deras...

jag gör ju något för den personen?
var ju precis dethär jag sa att det inte skulle bli gnäll om.

jag undrade om det är vanligt att personen är tråkig.
och du är inte det nej. så då var det inget vi behövde prata om. men tack för att du svara iaf ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilleman29:

jag gör ju något för den personen?
var ju precis dethär jag sa att det inte skulle bli gnäll om.

Kan inte låta bli att gnälla lite om man åtar sig ett uppdrag och inte tycker att man behöver vara en "ängel" då.