Aviseringar
Rensa alla

kontaktpersoner kolla hit!


Ämnesstartare

lilleman29:

helt ärligt så gör alla det bara för pengarna.

skaffa ett jobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilleman29:

du försöker måla upp att du är en bättre person än vad du är där vid ditt tangentbord.

så alla som är bättre än du bara låtsas ha ha du grabben


   
SvaraCitera

lilleman29:

och till er med för lite vett som tror att alla kontaktpersoner ska vara änglar:
tror ni seriöst att folk vill umgås med någon som dom i vanligtvis inte skulle umgås med.
som att man inte skulle ha något bättre för sig

Du får betalt för att vara en "ängel" - varför skulle någon vilja betala dig för att umgås med någon du ändå skulle umgåtts med?

Du var (eller är - ditt språkbruk antyder att du inte är klar med grundskolan än) inte precis klassens ljus, misstänker jag?

lilleman29:

du tror väll ändå inte att folk har så tråkiga liv att dom sitter och pratar med någon dom i vanligtvis inte skulle umgås med i flera timmar?

Du är medveten om att det finns folk som mår bra av att hjälpa andra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte för att va sån. Men tycker inte du verkar passa särskilt bra som kontaktperson om du har den inställningen. Har han en tråkig personlighet fine, vi är alla olika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

En lärare/mentor är en sorts kontaktperson.. Är du lärare?

använd google eller nått.. jisses.

isola:

Ont usch du ska verkligen inte vara kontaktperson. Du verkar lite blåst också, om jag ska vara ärlig. Stackars folk som behöver kontaktpersoner :((

är bara ärlig till skillnad ifrån alla puckon här.

framtidskon:

skaffa ett jobb

kontaktperson är ett jobb din nöt.

framtidskon:

så alla som är bättre än du bara låtsas ha ha du grabben

vart skrev jag det?
kan inte se att någon här skulle vara bättre än någon annan på något vis.

Gentlernen:

Du får betalt för att vara en "ängel" - varför skulle någon vilja betala dig för att umgås med någon du ändå skulle umgåtts med?

Du var (eller är - ditt språkbruk antyder att du inte är klar med grundskolan än) inte precis klassens ljus, misstänker jag?

vart fan skrev jag på att jag skulle vara en ängel??
du verkar inte ha någon koll på vad en kontaktperson är för något. gissar mer på att det är du som skulle behöva gå tillbaka till grundskolan.

när inte dina argument är starka nog så börjar du klaga på hur jag skriver...stackare.

OF 5:

inte för att va sån. Men tycker inte du verkar passa särskilt bra som kontaktperson om du har den inställningen. Har han en tråkig personlighet fine, vi är alla olika.

då får du gå till staten och kräva att minst 80% av alla kontaktpersoner ska avskedas.

du vet ingenting om min personlighet.

ska jag utgå ifrån ditt lilla inlägg här och kunna bedöma vad du är för sorts person? helt omöjligt att avgöra en sådan sak.


   
SvaraCitera

din logik verkar vara ungefär såhär:

"man kan inte gilla sitt jobb om man inte hade gjort det gratis"

hoppas förövrigt att du inte är lika förbannat osympatisk på riktigt som du framställer dig själv i den här tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

din logik verkar vara ungefär såhär:

"man kan inte gilla sitt jobb om man inte hade gjort det gratis"

hoppas förövrigt att du inte är lika förbannat osympatisk på riktigt som du framställer dig själv i den här tråden.

vart skrev jag det? sluta sitta och tolka vad jag skriver på olika sätt. försök att läsa det precis som det står. det är ingen bibel.

vart har jag varit osympatisk? har jag skrivit något nedvärderande om människor som behöver kontaktpersoner eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saknar tiden då det fanns skarpa människor här inne. av alla nötter som skrivit så är inte en enda kontaktperson. men alla vet tydligen hur det ska vara.

skulle väll avreggat mig för något år sen men det vart aldrig av. nu är jag iallafall säker. haha hejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilleman29:

vart skrev jag det?

du säger att knarko låtsas vara en bättre person eftersom han framstår som en bättre person än du ditt nött


   
SvaraCitera

lilleman29:

vart fan skrev jag på att jag skulle vara en ängel??

"Ängel" är ditt eget påhitt. Ska vi vara lite mer sakliga, så får du betalt för att vara kontaktperson åt någon som behöver en sådan. Hade personen i fråga haft lätt att få kompisar på egen hand hade han knappast behövt en kontaktperson, eller hur? Ergo, ditt jobb är att umgås med folk som av olika anledningar tenderar att anses ointressanta av andra.

Jobbar du med att klippa gräsmattor går du inte till chefen och ber att få en ny bara för att den du jobbar på nu är för stor, och jobbar du som eventsäljare går du inte och kräver att bli flyttad till ett annat ställe bara för att ingen köper där du är nu; på samma sätt kan du naturligtvis inte komma och gnälla över att din nuvarande arbetsuppgift är tråkig och att du vill ha en ny.

lilleman29:

när inte dina argument är starka nog så börjar du klaga på hur jag skriver...stackare.

Eh, nej, att racka ned på folk som skriver med rövskägget tenderar att vara mitt första argument. Inte för att det finns något att argumentera om; du behöver mest bli informerad om att du är efterbliven, och det finns inte så mycket du egentligen kan svara på det som någon bryr sig om.

lilleman29:

du vet ingenting om min personlighet.

Tja, du visar ju upp den ganska rejält i den här tråden, och jag måste säga att du verkar ännu otrevligare än vad jag själv är.


   
SvaraCitera

hahaha


   
SvaraCitera
ickus

Wanna punch Lilleman in the face.


   
SvaraCitera

lilleman29:

helt ärligt så gör alla det bara för pengarna.

Finns många som skulle göra det (själv gör jag liknande gratis men inte just kontaktperson). Men skulle såklart hellre ha betalt för det!

Men detta var inte meningen som gnäll! Självklart ska det inte vara så att du tycker det är jobbigt att träffa honom, det kommer ju lysa igenom tillslut också antagligen. Bättre då att byta till nån annan, men varsamt så han inte märker och blir sårad [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilleman29:

är bara ärlig till skillnad ifrån alla puckon här.

Synd att du lever i villfarelsen om att alla egentligen är svin.


   
SvaraCitera