Aviseringar
Rensa alla

Kontaktprofil + sex = lyckat?


Ämnesstartare

Klockan är tre, lördag natt och jag är sjukt trött så detta blir väl lite av en seriös fast oseriös fråga...

Jag är väldigt sugen på att trilla in på happypancake och göra en kontakt profil då jag är trött på att vara ensam och söker ett seriöst förhållande...

Om jag skriver att jag älskar sex (är tjej) och det är något jag är väldigt bra på på min profil.. hur många seriösa svar kommer jag få isåfall?


   
Citera
Ämnesetiketter

sockerkrock:

hur många seriösa svar kommer jag få isåfall?

Få.


   
SvaraCitera

Missvisande då alla gillar olika slags sex och du kanske enligt killen du träffar där suger på sex. Så blir han ledsen och känner sig lurad. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä det är kanske sant... Man vafan.. jag har fått slut på alternativ..


   
SvaraCitera

Skriv att du gillar det väldigt mycket eller något [tard]


   
SvaraCitera

kanske inte så många seriösa svar, antagligen nara de sexsugna som svarar, men å andra sidan kan det ju visa sig att de till slut också är sugna på ett seriöst förhållande!


   
SvaraCitera

isola:

Missvisande då alla gillar olika slags sex och du kanske enligt killen du träffar där suger på sex.

Ja, tänk om hon inte tar den i tvåan liksom.


   
SvaraCitera

Att du gillar sex behöver du ju inte berätta förrän senare in i en konversation med potentiell partner. Varför skriva det på profilen om du är rädd för att få oseriösa svar?


   
SvaraCitera

sockerkrock:

Om jag skriver att jag älskar sex (är tjej) och det är något jag är väldigt bra på på min profil.. hur många seriösa svar kommer jag få isåfall?

Har hört att http://www. är en sida där det krylla av seriösa förhållanden. De flesta verkar gilla både sex och sju också. Passar dig säkert [bigcheers]


   
SvaraCitera
smisk

Forcella:

Har hört att http://www. är en sida där det krylla av seriösa förhållanden. De flesta verkar gilla både sex och sju också. Passar dig säkert [bigcheers]

har ett fejkkonto där, får många skamliga förslag!


   
SvaraCitera

säg bara på din profil att du vill ha ett seriöst förhållande så ser du hur många som fortsätter skriva


   
SvaraCitera

smisk:

har ett fejkkonto där, får många skamliga förslag!

Haha, då är vi två. 50+ män i speedos som är livrädda för att deras fruar ska få reda på otrohetsaffärerna är fantastiska. Testat att låtsas vara flickvän/fru någon gång och slänga iväg ett förbannat ilsket mail, där man förkunnar vilka svin de är och att man visste att man skulle hitta dem på sidan? [badgrin]

extra roligt preciiiiis efter man fått deras nyckel[bigcheers]

hm, är lite OT nu känner jag.


   
SvaraCitera
smisk

Forcella:

Testat att låtsas vara flickvän/fru någon gång och slänga iväg ett förbannat ilsket mail, där man förkunnar vilka svin de är och att man visste att man skulle hitta dem på sidan? [badgrin]

Nej, men faaaaaan vad skoj, måste prova!!!


   
SvaraCitera

smisk:

Nej, men faaaaaan vad skoj, måste prova!!!

Gör't! Roligast är nästan när de frågar "Vem är du?" och man bah "Gissa din dumme jävel.." och de svarar random tjejnamn typ "Rebecca?" och man gissar på att de bara skrivit ett namn för att se så man inte trollar och svarar något i stil med "Vem fan är Rebecca? Ditt jävla svin/hur vågar du kalla mig en annan kvinnas namn/det är slut mellan oss etcetcetc."

Ibland skriver de det verkliga namnet och ibland kör de en luring. Man vet aldrig, men det är förbannat roligt närman lyckas och de börjar bli lite nervösa [badgrin]

Väldigt OT nu, hm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Well nä jag vet inte. Det här var mest bara en lite lustig fundering från min sida tror jag ^^


   
SvaraCitera