Aviseringar
Rensa alla

kontaktuttag


Ämnesstartare

Någon som vill spela rugby någonstans i världen med mig idag?

Sol + gräs = perfekt!


   
Citera

gillar rugby
tjejer brukar ej gilla å spela rugby med mig.
de tycker jag är för hårdhänt...
true story


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tjejer brukar ej gilla å spela rugby med mig.

Jag kan låtsas vara kille.

Tror ej att du är hårdhänt + att det är ej bra att vara hårdhänt i rugby, för då är det dåligt spel & det är ej amerikans fotboll det handlar om! [cute]


   
SvaraCitera

Zeppelin:

Tror ej att du är hårdhänt

är hårdhänt[blush]

Zeppelin:

+ att det är ej bra att vara hårdhänt i rugby, för då är det dåligt spel & det är ej amerikans fotboll det handlar om!

ska man ej tacklas massa i rugby också då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

de tycker jag är för hårdhänt...

du är man, ellerhur? [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rugby är awesome


   
SvaraCitera

retstickan:

du är man, ellerhur? [love]

typ[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

är hårdhänt[blush]

Ah, tyckte du såg ganska mjuk och ofarlig ut. [cute]

Blivande_japan:

ska man ej tacklas massa i rugby också då?

Tacklas får man väl. Men man har ju inga skydd som i amerikans fotboll eftersom man inte ska slå sönder varandra [y]

Fast jo, lite tacklas man ju.. Men sen så skiljer sig reglerna lite också. Man måste tacklas med stil, och inte som amerikanerna [no-no]


   
SvaraCitera

Zeppelin:

ofarlig

[cry]

Zeppelin:

mjuk

[cry][cry]

Zeppelin:

Fast jo, lite tacklas man ju.. Men sen så skiljer sig reglerna lite också. Man måste tacklas med stil, och inte som amerikanerna

är osäker på om jag tacklas med stil el ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

typ

näör jag såg din inför um-träffen video. så fick jag några gånger känslan av att du va ganska hård. det va något med rösten tror ja


   
SvaraCitera

retstickan:

näör jag såg din inför um-träffen video. så fick jag några gånger känslan av att du va ganska hård. det va något med rösten tror ja

satt ju bara å drygade asmkt då[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

är osäker på om jag tacklas med stil el ej

Jag kan avgöra [y]. Tycker att någon någonstans någon gång ska ordnar en träff med endast rugbyspel, balls och alkohol and shit [y]


   
SvaraCitera

Zeppelin:

Tycker att någon någonstans någon gång ska ordnar en träff med endast rugbyspel, balls och alkohol and shit

låter bra

Dold text: och som upplagt för skador!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Fast jo, lite tacklas man ju.. Men sen så skiljer sig reglerna lite också. Man måste tacklas med stil, och inte som amerikanerna

Man får tacklas väldigt mycket i rugby. Till exempel får man gå in med full kraft - dock får man ej bland annat knäa eller liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Man får tacklas väldigt mycket i rugby. Till exempel får man gå in med full kraft - dock får man ej bland annat knäa eller liknande.

Sant! Är du på?


   
SvaraCitera