Aviseringar
Rensa alla

konversation med polizen på vägen hem


Ämnesstartare

Srbija:

Det är ingenting att vara stolt över.

Anser att man bör vara lika stolt över att vara svenne som att vara blatte som du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlös:

Anser att man bör vara lika stolt över att vara svenne

Svennar har ingenting att vara stolta över, däremot har svenskar det.

Hemlös:

som att vara blatte som du.

Jag är äkta jugoslav, ingen jävla blatte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Svennar har ingenting att vara stolta över, däremot har svenskar det.

Okej, är stolt svensk, förstår inte hur jag inte är svensk eftersom jag är född och uppvuxen i Sverige. Men förklara gärna hur du menar med "svenne".

Srbija:

Jag är äkta jugoslav, ingen jävla blatte.

Anser att "blatte" är ett ord som beskriver utlänningar, inte vad de kommer ifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlös:

Okej, är stolt svensk, förstår inte hur jag inte är svensk eftersom jag är född och uppvuxen i Sverige. Men förklara gärna hur du menar med "svenne".

Likheten mellan en 'svensk' och 'svenne' är att de båda är födda och uppvuxna i Sverige och är de som brukar kallas för 'etniska svenskar', skillnaden är deras tankesätt.

Hemlös:

Anser att "blatte" är ett ord som beskriver utlänningar, inte vad de kommer ifrån.

Motsatsen till 'svenne' är blatte, 'utlänningar' finns det olika varianter av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Likheten mellan en 'svensk' och 'svenne' är att de båda är födda och uppvuxna i Sverige och är de som brukar kallas för 'etniska svenskar', skillnaden är deras tankesätt.

Ja, du vet mycket om mig..

Srbija:

Motsatsen till 'svenne' är blatte, 'utlänningar' finns det olika varianter av.

Mm och "blatte" är ett samlingsord för alla utisar (enligt mig), skiter totalt i vad du tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlös:

Ja, du vet mycket om mig..

Ja.

Hemlös:

enligt mig

Det du 'tycker' och 'tänker' är irrelevant, det relevanta är faktan.

Hemlös:

vad du tycker.

Fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Det du 'tycker' och 'tänker' är irrelevant, det relevanta är faktan.

Det finns ingen fakta när det gäller orden blatte och svenne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlös:

Det finns ingen fakta när det gäller orden blatte och svenne.

Fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Fel.

Nej, visa mig källa på dina påståenden så är vi ense sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlös:

Nej, visa mig källa på dina påståenden så är vi ense sen.

Du måste ha en källa på dina påståenden innan du kan kräva källa utav någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ingen idé att du kommer med s.k. argument mot mig, du är dömd att förlora.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Du måste ha en källa på dina påståenden innan du kan kräva källa utav någon annan.

Jag har ingen källa på mina påståenden eftersom jag skrivit att det är "vad jag anser och tycker", svårt att hitta en källa på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Det är ingen idé att du kommer med s.k. argument mot mig, du är dömd att förlora.

Det är du som är dömd att förlora då du påstår att du kommer med fakta och jag kommer med tomma påståenden, därför vill jag se källa på den så kallade "faktan".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlös:

Det är du som är dömd att förlora då du påstår att du kommer med fakta och jag kommer med tomma påståenden, därför vill jag se källa på den så kallade "faktan".

Det är ingen idé att jag kommer med någon källa då du ändå inte kommer att förstå innehållet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Det är ingen idé att jag kommer med någon källa då du ändå inte kommer att förstå innehållet.

Du har ingen källa, that's it. [zzz]


   
SvaraCitera