Aviseringar
Rensa alla

Kopera denna text o lägg in på din sida om du är imot utseende diskreminerig


Ämnesstartare

Varför vill vissa att man ska ha bild på sig?
det är väll inte utsendet som räknas det är innsidan som räknas bara för man inte kanske se så bra ut så kan man vara jätte bra på innsidan så jag fattar inte varför dom måste se en för att tycka om en. PS: Va snäll och inte kopiera dena text har skrivit den själv


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

O.O STAVA RÄTT FÖR TUSAN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vill vissa att man ska ha bild på sig?
det är väll inte utsendet som räknas det är innsidan som räknas bara för man inte kanske se så bra ut så kan man vara jätte bra på innsidan så jag fattar inte varför dom måste se en för att tycka om en. PS: Va snäll och inte kopiera dena text har skrivit den själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vill vissa att man ska ha bild på sig?
det är väll inte utsendet som räknas det är innsidan som räknas bara för man inte kanske se så bra ut så kan man vara jätte bra på innsidan så jag fattar inte varför dom måste se en för att tycka om en. PS: Va snäll och inte kopiera dena text har skrivit den själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte att kommer att komma ifrån utseendediskriminering då det har sina rötter i vår natur.


   
SvaraCitera
Varför vill vissa att man ska ha bild på sig?
det är väll inte utsendet som räknas det är innsidan som räknas bara för man inte kanske se så bra ut så kan man vara jätte bra på innsidan så jag fattar inte varför dom måste se en för att tycka om en. PS: Va snäll och inte kopiera dena text har skrivit den själv

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peacemaker:

Jag tror inte att kommer att komma ifrån utseendediskriminering då det har sina rötter i vår natur.

aha men jag är imot det varefall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

aha men jag är imot det varefall

Du kan ju försöka att kämpa emot din natur, i slutändan så är det dock lönlöst [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peacemaker:

Du kan ju försöka att kämpa emot din natur, i slutändan så är det dock lönlöst [rolleyes]

Dold text: det är skämt

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

det är skämt

Jo, tråden ligger ju i "klotter" så jag antog att den inte var för seriös [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peacemaker:

Jo, tråden ligger ju i "klotter" så jag antog att den inte var för seriös [cute]

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Never go to war against yourself, you will only loose" [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jätte bra initsiativ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peacemaker:

"Never go to war against yourself, you will only loose" [rolleyes]

det är br a att tförlora ibland


   
SvaraCitera