Aviseringar
Rensa alla

Koppar spiral, ont?


Ämnesstartare

Hejhej!
Undrar om det gör överdrivet ont att sätta in en spiral? Även p-plåster just nu och mår skit!
Har extrem huvudvärk!!
Så tänkte skaffa mig en kopparspiral.
Det var snart 4 månader sen jag fick min son

Tack i förhand! 🙂


   
Citera

Hej!

Kanske lite fel att ett råd kommer ifrån en kille i detta sammanhang... Men kopparspiral ska inte göra ont, så det ska inte kännas något vidare.


   
SvaraCitera

Jag har hört att det ska göra lite ont att sätta in en spiral, men jag tror inte att det är farligt och det är nog lugnt värt det. Ska själv sätta in en.


   
SvaraCitera

Det är individuellt, på vissa gör det jätteont och på andra känns det knappt [crazy]


   
SvaraCitera

tror som stereo total


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

tror som stereo total

Fast bara man googlar lite får man ju upp en massa hemska skräckhistorier om hur jävla ont det gör [cry]


   
SvaraCitera

itne lika ont som det gjorde i mig att läsa särskrivningen i rubriken


   
SvaraCitera

Nintendo:

Fast bara man googlar lite får man ju upp en massa hemska skräckhistorier om hur jävla ont det gör

har inte googlat [blush] men vet att det gör jätteont för vissa, men det är väl bara under själva insättningen? för när den väl är på plats ska den ju inte kännas och då tror jag inte det gör ont längr.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

men det är väl bara under själva insättningen?

Det var la det hon frågade om? [blush] Hör att den kan kännas i några dagar efteråt också, som mensvärk typ. Men det låter ju inte så jävla farligt egentligen.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Hör att den kan kännas i några dagar efteråt också, som mensvärk typ

jaa, iofs.

Nintendo:

Det var la det hon frågade om?

jo, men menade att det tar ju antagligen inte så lång tid så man borde klara av det [crazy]


   
SvaraCitera

Se bara upp så att du inte går i närheten av vägguttag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hört från vissa att det gör ondare att sätta in spiral än ha förlossningsvärkar och det vill jag INTE va med om :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Se bara upp så att du inte går i närheten av vägguttag.

- Absolut 😉
Man vill ju inte ha en stöt där nere [wink]


   
SvaraCitera

Semi:

Se bara upp så att du inte går i närheten av vägguttag.

[rolleyes]

veryyoungmum:

Har hört från vissa att det gör ondare att sätta in spiral än ha förlossningsvärkar och det vill jag INTE va med om :p

Det har jag mkt svårt att tro på. Personligen har jag aldrig hört att det skall göra speciellt ont alls med spiral.

Lycka till med ungen och lycka till med att inte få en till unge.


   
SvaraCitera

Älskar att killar i denna tråd verkar vara så säkra på att det inte gör ont. [crazy]

+

Nintendo:

Det är individuellt, på vissa gör det jätteont och på andra känns det knappt [crazy]


   
SvaraCitera