Aviseringar
Rensa alla

Kort emofrisyr...?


Ämnesstartare

Har nyss klippt mig, och det blev inte alls bra (tycker jag). Så jag undrar om det finns korta emofrisyrer...?
Tänkte låta det växa så att jag kan klippa det igen sen, men tror att det då kommer att bli rätt kort ändå.

Mitt hår är lite kortare än till axlarna, uppklippt där bak... Min lugg är typ som luggar brukar vara, lite ovanför ögonen (men jag har hört att luggen växer mycket snabbare än resten av håret?)...

Antar att mitt hår är lite längre nästa gång jag klipper det. Då skulle jag vilja ha något kort, med rätt lång lugg... Eller ja, hoppas någon fattar vad jag menar.

Någon som kan hjälpa mig?
Tack på förhand! / Misty


   
Citera
Ämnesstartare

pics or stfu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingeny:

pics or stfu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen bild... Men hittade en som ser likadan ut (blev förvånad över att den var så lik).
Nån som har ngn idé?

kinda' like me frisyr.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hallå. Page. Snyggt ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingeny:

Hallå. Page. Snyggt ju.

Haha. Nämen, tack.


   
SvaraCitera

ingeny:

Hallå. Page. Snyggt ju.

!

Misty:

(men jag har hört att luggen växer mycket snabbare än resten av håret?)...

stämmer inte, dock kan det ju känna så eftersom den är såpass kort ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

stämmer inte

Hm... Jaha. Är väl bra på ett sätt, så att man inte behöver klippa sig så väldigt ofta om man vill ha lugg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Misty:

så att man inte behöver klippa sig så väldigt ofta om man vill ha lugg.

Det måste man ju, typ någon gång i månaden. Men en lugg är ju jättelätt att klippa själv på ett par minuter.


   
SvaraCitera

Misty:

Hm... Jaha. Är väl bra på ett sätt, så att man inte behöver klippa sig så väldigt ofta om man vill ha lugg.

framtidstron:

Det måste man ju, typ någon gång i månaden. Men en lugg är ju jättelätt att klippa själv på ett par minuter.


   
SvaraCitera

vissa emos har frisyr som liknar clips. Testa sätta i såna, kanske.

SCENE.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CaithSith:

som liknar clips

Vad är clips...?


   
SvaraCitera

Misty:

Vad är clips...?

det är typ som löshår. jag har aldrig haft såna själv men har kompisar som har, lyckas man få tag på rätt hårfärg så syns det inte att det är fake. Tror det finns olika typer som man kan sy in mm, men de enklaste ser nästan ut som vanliga hårspännen som man bara klickar i. Brukar finnas på tradera mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CaithSith:

ser nästan ut som vanliga hårspännen som man bara klickar i

Låter ju lätt. Ska kika efter det då, tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

luggen växer ju inte snabbare, men det kan kännas så eftersom det efter ett tag täcker ögonen...


   
SvaraCitera