Aviseringar
Rensa alla

Kort hår?


mediakatt:

Tror att det i så fall skulle krävas en del plattande och uttunnande av håret i så fall

Antagligen men om man har kort hår så går det ganska snabbt iaf [y]


   
SvaraCitera

En bild på en spade med en peruk fattar ej? [confused]


   
SvaraCitera

Fliickansofia:

Antagligen men om man har kort hår så går det ganska snabbt iaf

Jorå, men det känns kanske inte helt smart att välja en frisyr om den innebär att man faktiskt måste fixa den varje dag för att det ska se okej ut. Orkar man så är det väl inget problem, men det är ändå något man bör tänka på i förväg.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Jorå, men det känns kanske inte helt smart att välja en frisyr om den innebär att man faktiskt måste fixa den varje dag för att det ska se okej ut

Nej det har du rätt i, men om orkar lägga 10min på det varje morgon så kan dt bli riktigt snyggt [y]


   
SvaraCitera

Fliickansofia:

Nej det har du rätt i, men om orkar lägga 10min på det varje morgon så kan dt bli riktigt snyggt

Det beror nog lite på hennes hår. Om det är någorlunda lätthanterligt och inte väldigt lockigt går det nog att fixa på tio minuter, är det mer bångstyrigt rör det sig väl snarare om en halvtimmes fixande och dagligt tvättande av håret.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Det beror nog lite på hennes hår

Jag tkr iaf att det är värt dt, men när jag är lat ber jag min kille att platta mitt hår. Haha


   
SvaraCitera

Fliickansofia:

Jag tkr iaf att det är värt dt, men när jag är lat ber jag min kille att platta mitt hår.

Jag brukade fixa rätt mycket med mitt hår ett tag, nu orkar jag inte riktigt bry mig så jag skaffade en mer lättskött frisyr.


   
SvaraCitera

mediakatt:

nu orkar jag inte riktigt bry mig så jag skaffade en mer lättskött frisyr.

Jag tkr att sånt går i peridoder, ibland vill jag sminka mig och fixa mig hela tiden och ibland går jag med tofs, utan smink och mjukisar hela tiden typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltid kul med förändringar! [wink] jag tycker att den korta frisyren är jättecool, dock gjorde jag mitt livs största misstag när jag klippte page.. [cry] du kommer att ångra dig, det kan jag nästan lova!
Men har du lockigt tjockt hår kan ju risken bli att du får afro..


   
SvaraCitera

beror väll som sagt helt på ansiktsform. Lite personlighet. Sen tycker jag du vore modigast i världen om du gjorde det. Själv skulle jag dö utan mitt hår.


   
SvaraCitera

förmodligen lätt hänt att du ångrar dig också ... en dag .. även om du är snyggast i världen i den frillan!


   
SvaraCitera