Aviseringar
Rensa alla

kort sex fråga


vincentgillarbananer:
Tänkte bara  berätta lite kort. 

Varje gång man ser en blondin med hästsvans så blir man riktigt kåt i henne att man nästan vill gå fram och fråga om hon vill ligga. Dock så har man själv aldrig gjort det men ah så sagt man vill bara åt det. Tror ni att man lyckas om man ser bra ut? Dock är man bara under 20.

Hon skulle nog inte uppskatta det. Inte så charmigt direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alice4:
Asså gå för bi bara, sen typ se till att få ögon kontakt och se hur hon ''svarar'' tillbaka om hon bara kollar bort fortsätt gå och satsa på någon annan. Om hon kollar lite länge en 2 sekunder så börja le och märker du att hon ler tillbaka så kan du kanske säga hej och därifrån tror jag att ni kan fortsätta prata och vem vet det kanske slutar med ett ligg (om du är charmig nog). Och seriöst visst är tjejer lätta att ''få'' men inte så lätta.

haha hur vet man att hon gillar om hon bara ler 2 sekunder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamrat, det inte behöver ett recept, går du bara till en webbplats du litar på och ordning leverans av läkemedel per post.  http://medicineronline.net/


   
SvaraCitera
SjuaN

Enklaste sättet att få ligga i tonåren är att festa, tro mig brudar kan bli helt galna.


   
SvaraCitera
time
 time

SjuaN:
Enklaste sättet att få ligga i tonåren är att festa, tro mig brudar kan bli helt galna.

Om alkohol är inblandat måste man vara extra noga med att kolla samtycke. 


   
SvaraCitera

vincebruh: Varje gång man ser en blondin med hästsvans så blir man riktigt kåt i henne att man nästan vill gå fram och fråga om hon vill ligga. Dock så har man själv aldrig gjort det men ah så sagt man vill bara åt det. Tror ni att man lyckas om man ser bra ut? Dock är man bara under 20.

Du ska absolut gå fram och prata med henne, men bara inte rakt på sak bara.....


   
SvaraCitera

Dock kan det inte va så roligt med fylleligg när man vaknar upp dagen med en mindre aktraktiv brud


   
SvaraCitera
SjuaN

time:

Om alkohol är inblandat måste man vara extra noga med att kolla samtycke. 

Ja klart båda ska vara med på det men chanserna ökar ju markant, dock slarvas det oftast tyvärr en jävla mycket med skydd :/ (vad jag och polare upplevt, händer säkert även de flesta)


   
SvaraCitera