Aviseringar
Rensa alla

Korta eller långa?


Ämnesstartare

Haallå gott folk! tänker på vad killar gillar för tjejer korta eller långa ? // en väldigt kort tjej ^^


   
Citera

Ngt mellanting, 160-180 e lagom. 150 är inte katastrof, men 140 är.


   
SvaraCitera

Jag gillar långa eftersom jag är lång själv.


   
SvaraCitera
time
 time

S3ON: 150 är inte katastrof, men 140 är.

Varför då? Tänk om din drömtjej är 140! 

Eeny_Teeny_Maya_Moe.png


   
SvaraCitera

spelar inte så stor roll faktiskt men då jag själv är rätt kort så brukar jag naturligt hamna med tjejer under 170cm, har dock inga problem med tjejer som är längre än mig heller men måste säga att jag föredrar kring 160cm

det finns killar för alla typer av tjejer, sen är jag lite nyfiken på vad du räknar som kort och långt i din poll då folk kan ha olika åsikter.


   
SvaraCitera

btw "ju mindre tjej ju tightare vagina" : ) 

på ämnet: passande saker att skriva i en tråd som en tolvåring skapat


   
SvaraCitera

time:

Varför då? Tänk om din drömtjej är 140! 

Eeny_Teeny_Maya_Moe.png

no way. Ledsen


   
SvaraCitera

time: Varför då?

men ååååå, byt avatarrrrrrr, trodde du var nickew :(:(::(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MANIAC:
btw "ju mindre tjej ju tightare vagina" : ) 

på ämnet: passande saker att skriva i en tråd som en tolvåring skapat

Hahah va ? Om du menar att jag e 12 så e jag långt ifrån 12 hahah är 18 snart faktiskt! 


   
SvaraCitera
Draug

TheeGyal: Korta tjejer?

Längden spelar ju egentligen ingen större roll så sett, men lite kortare tjejer har alltid fallit mig lite mer i smaken, aldrig funderat så mycket kring varför jag tyckt så, kanske är det för att jag själv framstår som mer stor och stark då själv. Vet inte riktigt faktiskt, kan va så.


   
SvaraCitera

Längden spelar ingen egentlig roll. Korta tjejer är söta, långa är vackra. Men jag föredrar tjejer som är lika korta som mig. Eller kortare.


   
SvaraCitera

jag bryr mig faktiskt inte 

tråkigt svar men jao


   
SvaraCitera

Jag är 167 cm lång/kort och jag brukar få höra att jag ser lång ut. Det kan bero på att jag har ganska långa, relativt "smala", ben. Egentligen är jag nog ganska kort.

Vad killar gillar är självklart helt olika från person till person. Får lov att ge det ultimata um-svaret: killar är inte en homogen grupp.


   
SvaraCitera

är faktiskt inget jag bryr mig om, spelar ingen roll i det stora hela. 


   
SvaraCitera