Aviseringar
Rensa alla

Korta kändisar


Ämnesstartare

Hej, jag bara undrar en sak, jag är 14 år, en väldigt kort tjej endast 150,5 cm lång och haft/har ätstörningar, så ja bott inne på SCÄ o blivit behandlad, därför ja stannat i växten.

Varken min mamma eller pappa är speciellt långa, så ja kommer inte heller att bli speciellt lång, men åtsminstone 163 MINST och jag har alltid haft en ganska rejält stor bröstkorg, ser ut som mina revben står utåt. Jag är inte för smal eller så, för även min lilla syster har lika dant och även pappa fast om pappa t.om har en ölmage så syns det ändå ibland.

Och längre personer har oftast mer utdragen kropp o slank fin mage+bröstkorg. i.o.m att ja har ätstörningar o tyvärr gått ned i vikt, har ja knappt på bröst . men ja undrar först och främst om någon känner igen sig och om någon vet några kändisar som är korta och ändå har snygga kroppar. Jag menar, det KÄNNS som jag aldrig kan få något liknande dehär (bilden nedan).. =( Någon duktig som vet?, mår RIKTIGT dåligt pga de här. [cry]

Image


   
Citera
Ämnesetiketter

Mini me


   
SvaraCitera

christina aguilera är väl kort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tönten:

christina aguilera är väl kort

Någon som vet hur kort ? =)

Macktorsken:

Mini me

Aah, ja vill inte vara kort.. mår psykiskt dåligt av det. =( Vill va runt 167-170 och ha hyfsat stora höfter o snygg och SYNLIG midja. :/


   
SvaraCitera

Alyson Hannigan, kanske. Söt iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså du borde inte oroa dig över din längd, du är inte ensam med att vara kort och att inte ha så stora bröst.. det finns massvis med tjejer som har det precis som du. [crazy]

Jag är som du fast tvärtom haha, jag är 166 cm lång kille
och tycker det är jävligt kort för att vara kille.. Men vad kan man göra åt saken förutom att se glad ut och tänka på att man är bättre på andra saker som vissa andra är dåliga på. [wink]

när det gäller kändisar som är kvinnliga så måste jag säga
Kylie Minogue om du vet vem det är? hon är typ 155 cm lr något [cute]


   
SvaraCitera

malinn:

Någon som vet hur kort ? =)

1.62


   
SvaraCitera

malinn:

mår RIKTIGT dåligt pga de här. [cry]

Jag tycker lite knubbigt är finast! [crazy]


   
SvaraCitera

Frank Iero. Fast han är ingen tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag tycker lite knubbigt är finast! [crazy]

Okej, men tyvärr inte jag.. hehe, tur alla är olika =)

Sendjil:

Kylie Minogue om du vet vem det är? hon är typ 155 cm lr något [cute]

Ah, hon är ju ganska kort faktiskt! Mitt största problem är bara revbenen som "syns" står utåt ganska mkt.. =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Alyson Hannigan, kanske. Söt iaf.

Är hon så himla kort då ? 😉


   
SvaraCitera

malinn:

Är hon så himla kort då ? 😉

164 cm. trodde faktiskt hon var kortare. öhm.


   
SvaraCitera

Lionel Messi, snygg pojke, 169cm 🙂


   
SvaraCitera

Crypto:

Lionel Messi, snygg pojke, 160cm 🙂

Han är inte 160, din nöt [tired]

ont: woody allen, 165


   
SvaraCitera

Han där i Austin Powers-filmerna.


   
SvaraCitera