Aviseringar
Rensa alla

Kortärmade skjortor?


Ämnesstartare

Vita sneakers, jeans, vitt linne och kortärmad skjorta, är det snyggt? [rolleyes]
Funderar på att köpa några skjortor rutiga/enfärgade whatever.

Typ en sån här.
Image


   
Citera
Ämnesetiketter

nej


   
SvaraCitera

nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det verkligen så illa? knäppt / uppknäppt spelar ingen roll heller? lika ful?


   
SvaraCitera

Ja. Lyssna inte på de andra.[zzz]


   
SvaraCitera

JO! Det funkar så som du sa, till sommarn. Om du har keps också, eller inget måste iof.


   
SvaraCitera
kachin

njaa. lång skjorta. o så rullar man upp ärmarna lite om man vill visa hud [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ja. Lyssna inte på de andra.[zzz]

[y]

emery:

JO! Det funkar så som du sa, till sommarn. Om du har keps också, eller inget måste iof.

Hm, klippte mig för inte så längesen. Kommer tappa håret snart om jag fortsätter använda kepa. [party]


   
SvaraCitera

Jo, fungerar för mig.


   
SvaraCitera

Adde88:

Kommer tappa håret snart om jag fortsätter använda kepa. [party]

Haha k.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

njaa. lång skjorta. o så rullar man upp ärmarna lite om man vill visa hud [no-no]

Okej.

Harpyja:

Jo, fungerar för mig.

Okej. 🙂

Så det är lite 50/50. Jag har några kortärmade skjortor som jag knappt har använt, jag prova dem nu och jag trivs verkligen i dem. Fast visst vill man attrahera tjejer, och om då skjortan inte hjälper till så kanske det är bäst att lägga dem på hyllan. [sad]


   
SvaraCitera

Adde88:

ast visst vill man attrahera tjejer, och om då skjortan inte hjälper till så kanske det är bäst att lägga dem på hyllan. [sad]

Rätt svårt att attrahera alla tjejer då de knappast har samma smak gällande klädstil, så kör du på skjortorna när du nu trivs i dem.


   
SvaraCitera

Adde88:

Fast visst vill man attrahera tjejer, och om då skjortan inte hjälper till så kanske det är bäst att lägga dem på hyllan.

Ha inte byxorna uppe vid naveln och spänn dig inte framför småglin så skare nog fixa sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Rätt svårt att attrahera alla tjejer då de knappast har samma smak gällande klädstil, så kör du på skjortorna när du nu trivs i dem.

Jo, självklart. Fast de flesta verkar tycka det är fult. (kollade andra forum och så. :P)

Men du har nog rätt, trivs jag i dem så borde jag använda dem. [smile]


   
SvaraCitera

Adde88:

Fast visst vill man attrahera tjejer, och om då skjortan inte hjälper till så kanske det är bäst att lägga dem på hyllan

.. och alla tjejer har ju verkligen identisk klädsmak också. [crazy]


   
SvaraCitera