Forumet - Koss Porta Pro Reklamation

Koss Porta Pro Reklamation

3379 0 26
Var ett tag sedan jag vistades här men jag har stött på ett problem jag skulle kunna behöva lite hjälp med.

Mina Porta Pro gick sönder för första gången några år sedan, men på den tiden behövde man inte något kvittonumemr för att få nya. Tyvärr så gick dom sönder igen för något halvår sedan och jag har börjat sakna dom. Såklart så hittar jag inte kvittot efter alla dessa år och eftersom att jag inte har så mycket pengar att göra av med så vill jag helst inte köpa några nya.

Är det möjligt att använda någon annans kvittonummer? Det är ju lifstids garanti på dom så om någon vänlig skäl skulle låta mig använda deras så vore ju det toppen. Man ska ju kunna få nya hur ofta som helst.
Macktorsken:

Köp andra, koss har usel kvalité


Jo jag vet, har kollat runt lite och kommit fram till att jag måste lägga ut minst 500, helst lite mer om jag vill ha några med bra ljud. Dold text: Jag är fortfarande inte helt säker på vilka jag vill ha, så kom gärna med något förslag Men just nu så har jag inte råd med det, och trots att koss går sönder ganska lätt så har dom helt ok ljud och om jag kan få nya helt gratis så duger dom tillsvidare.
Speltidning:

mr för att få nya. Tyvärr så gick dom sönder igen för något halvår sedan och jag har börjat sakna dom. Såklart så hittar jag inte kvittot efter alla dessa år och eftersom att jag inte har så mycket pengar att göra av med så vill jag helst inte köpa några nya.


är de köpa på internet eller butik?

Spana också in:

Dan_the_ironman:

är de köpa på internet eller butik?


Köpte dom på Webhallen i affären om jag minns rätt.


mrman:

Har reklamerat utan kvitto nummer. Bara skrivit typ Siba på inköpsställe


Hur nyligen? Jag vet att det gick förut men när jag har skrivit Webhallen som inköps ställe och fyllt i all information förutom kvittonummer så blir jag tillsagd att jag måste skriva i ett kvittonummer också.
mrman:

Nej var nog 1,5år sedan. Om du köpt hos Webhallen, har du inte bokat varan innan? isf står ordernumret då ditt webhallen konto.


Dan_the_ironman:

jaha, då antar jag att det inte finns där heller, tog du det på ditt konto på webhallen (om du har ngt) eller bara köpte du det och drog?


Tror jag mer eller mindre spontanköpte dom på plats, så ingen bokning. Jag hade inte något konto då heller.
mrman:

Köpte du dom med kort?Brukar vara ok med kontoutdrag ibland


Dan_the_ironman:

ok då blir det värre, men De kanske rent utav kan slå upp det isf och ge nytt kvitto där.


Jag tror inte att jag använde samma bank då. Köpte dom för säkert 4 år sedan.

Nintendos BFF:

sist jag reklamerade behövde man inget kvittonummer, och det var inte mer än typ två månader sedan tror jag. asså finns ju ett fält för det i ansökan, men man behövde inte fylla i det. prova att bara strunta i det?


Och det går verkligen inte att skippa kvittonummret
http://i48.tinypic.com/91mmo3.png Ser ut såhär då. Vill inte infoga den så att hela tråden blir utsträckt.

Jag hoppas att någon kommer komma och säga att det finns en annan sida jag kan använda istället, annars så verkar det enda sättet vara att låna någon annans nummer.
Speltidning:

Jag hoppas att någon kommer komma och säga att det finns en annan sida jag kan använda istället, annars så verkar det enda sättet vara att låna någon annans nummer.


Byt kontakt på den själv då, antar att det är det som är problemet då det brukar bli brott i kabeln.