Aviseringar
Rensa alla

KOTOR 3?


Ämnesstartare

Kommer det att komma ut eller är det bara rykten? Hittar inget särkilt när jag googlade... Någon som hört nått om det?


   
Citera

Var det inte det som blev det SW MMOT som ska komma?


   
SvaraCitera

Mmm precis nästa KOTOR skulle väll vara ett MMO? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visste jag inte, venne om jag ska vara glad eller inte. Hoppades på ett liknande spel som dom andra, jag gillar ju MMO's men dom kan ju misslyckas ganska rejält med det också..


   
SvaraCitera

önskar KOTOR 3 var enbart singleplayer men så blir det tyvärr inte [n]


   
SvaraCitera

Önskar att KotOR3 hinner färdigutvecklas innan det släpps.


   
SvaraCitera

BioWare har inte sagt att det inte blir ett KOTOR 3, bara att dom just nu utvecklar: http://www.swtor.com/ i samma anda som föregångarna.


   
SvaraCitera
zIGGE

SorryBartDude:

önskar KOTOR 3 var enbart singleplayer men så blir det tyvärr inte

Dom vill göra det till ett singleplayer äventyr med story och utföra det mer i stil med psonline än wow/gw/everquest. KotOR3 som MMO kan göra det bättre. Istället för att vara i en död stad med npc'er så springer det runt andra jedi's, det låter bättre in my opinion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Istället för att vara i en död stad med npc'er så springer det runt andra jedi's, det låter bättre in my opinion.

Om storyn faktiskt är bra så håller jag med dig, men är osäker på om den faktiskt kommer vara det. Kan föreställa mig att det är mycket svårare att göra den bra om det är online. Jag kommer nog prova det ändå även om jag är tveksam.


   
SvaraCitera

Åh, KOTOR, det var längesen :3


   
SvaraCitera

Om dom gör det i stil med GuildWars..mebbe it cud work


   
SvaraCitera

zIGGE:

Dom vill göra det till ett singleplayer äventyr med story och utföra det mer i stil med psonline än wow/gw/everquest. KotOR3 som MMO kan göra det bättre. Istället för att vara i en död stad med npc'er så springer det runt andra jedi's, det låter bättre in my opinion.

Kanske inte lika dött, men jag gillar stämningen som blir när man spelar ett riktigt bra singelplayerspel. Vill inte att den störs utav massa jedis som springer runt och dansar, sjunger, gör grimaser och annat löjligt alla mmos lägger till...
aja det enda man kan göra är att vänta o se hur slutprodukten blir. Hoppas jag blir positivt överraskad [smile]


   
SvaraCitera
zIGGE

SorryBartDude:

Hoppas jag blir positivt överraskad

Hoppas jag också 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera