Aviseringar
Rensa alla

KRABBA


Hänskapt:

du kan lätt dra i dig ett halvt gram utan att det händer något dåligt före, under eller efter

Dumt ordval å min sida. Menade mer att den effekten som uppnås genom intag av mefedron spelar i samma liga som de sedan länge klassade starka centralstimulerande substanserna.

Hänskapt:

jo, det tror jag iofs att det är..

Svårt att säga i och med den begränsade forskningen m.m. Vad får dig att lägga din röst på att det är värre än amfetamin o.dyl.?


   
SvaraCitera

JuicyQ:

isåfall vad tycker ni om detta?

Krabba kan suga min *** fyhelete vad värdelöst det är.

Visst det var najjs under ruset men inget gudomligt, sen direkt efter ruset blev jag deppig i flera dagar efteråt, skit är vad det är, inte värt det alls fy helvete. Så stinker man krabba om händerna 🙂


   
SvaraCitera

Ishtar:

Dumt ordval å min sida. Menade mer att den effekten som uppnås genom intag av mefedron spelar i samma liga som de sedan länge klassade starka centralstimulerande substanserna.

jaha och? vad är det som är så dåligt med dem då?

Ishtar:

Svårt att säga i och med den begränsade forskningen m.m. Vad får dig att lägga din röst på att det är värre än amfetamin o.dyl.?

för att folk inte förstår hur man använder mephedrone och således skadar sig själva innan de vet ordet av det... vet man däremot hur man ska göra (är smart) så är det inga problem, just nice


   
SvaraCitera

Hänskapt:

jaha och? vad är det som är så dåligt med dem då?

Dåligt? Kan väl vara kul med sånt också. [smile]

Hänskapt:

för att folk inte förstår hur man använder mephedrone och således skadar sig själva innan de vet ordet av det...

Mm, forskningskemikalier är inget att leka med, tråkigt att vissa inte fattar det.


   
SvaraCitera

Ishtar:

Dåligt? Kan väl vara kul med sånt också. [smile]

jaha, du menar alltså att det är kraftiga rus...

Ishtar:

Mm, forskningskemikalier är inget att leka med, tråkigt att vissa inte fattar det.

typ


   
SvaraCitera

Djeydjey:

Nej, knark är illegala droger varav de flesta droger, såsom krabba, är farligt Jag anklagar dessutom JuicyQ för att vara ett troll då krabba ger sådana skador att den som lyckas sluta med det knappast rekommenderar det...

Exakt vilka droger är inte farliga?


   
SvaraCitera

Deadich:

är ni skåningar eller? det heter räka, inte krabba.

Aaa jag känner igen detta.
En polare nämnde nått om räka när han sniffade nått pulver. Är detta samma sak?


   
SvaraCitera

Rancid:

Exakt vilka droger är inte farliga?

Det är väl klart att det finns risker med allt, men det farligaste man kan göra är att leva. Om vi riktar in oss på narkotika så är cannabis ett bra exempel på en drog som mycket sällan ger särskilt allvarliga skador, aldrig får en att tappa kontrollen och är betydligt lättare att sluta med än tobak, alkohol och koffein. Dock finns det hur många trådar om cannabis som helst, så jag är tveksam till om vi verkligen ska gå OT i denna tråd. I "Cannabis, legalisera eller inte?" har jag angett en hel lista med argument på första sidan...


   
SvaraCitera

djinn:

varför förknippa fina djur med rcdroger:-G

krabba är ett rcdjur


   
SvaraCitera