Aviseringar
Rensa alla

Krämer och parfymer


Ämnesstartare

Jag önskar mig verkligen, verkligen en kokoshandkräm jag kan knarka. Den som postar den till mig kommer göra mig lycklig.

Vad brukar ni tycka om för parfymer och doftkrämer?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har en kokosdoft från Yves, en parfym från Avril Lavigne, japanska cherry-blossom-doft från Body shop intresseklubben antecknar.

Jag föredrar Nivea ice for men.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Vad brukar ni tycka om för parfymer och doftkrämer?

Mår illa av kokosdoft.[cry]
Brukar gilla dofter med mysk. Hugo boss har en underbar parfym som jag skulle vilja bada i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nivea creme är grym. köpte den billigt på ullared

gillar denna också. Pink Grapefruit Body Butter
http://www.thebodyshop.se/web/kroppochbad/pink_grapefruit/Pink_Grapefruit_Body_B...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inga dofter. men gillar vanilj i lagom mängd. och kokos också i lagom mängd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte så mkt parfymer eftersom mitt luktsinne inte alltid fungerar som det ska, så vet inte om jag doftar parfym eller stinker parfym. Gillar dock kokos och vanilj. Har ett lipbalm som luktar så mkt kokos att det känns på meterhåll :S det är kanske för mycket.


   
SvaraCitera

Använder inte parfymer då hostan som kommer av min astma blir outhärdlig då. Använder helst oparfymerade hudkrämer av samma anledning. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har kroppsmjölk med mandel, den e bra. fast luktar lite för stark, äckligt, använder den sällan.


   
SvaraCitera

hmm... har många favvo lukter hehe[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en coconut & ricemilk handkräm som jag aldrig använder. Den doftar gott till att börja med men sen luktar den så starkt sött att jag mår illa av den[sad]

Jaha jag skulle nämna mina favoriter.. använder en body butter med papaya som är skitgo verkligen! Sen parfym har jag väl inte någon direkt favorit, men fruktiga dofter älskar jag. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera