Aviseringar
Rensa alla

kränkt av ungdomsmottagningen?


KSENIA:

Kan inte dra mig till minnes att jag skrivit någon slags äs-blogg. Än mindre att jag haft någon ätstörning :S

hmmm [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

nej, jag tycker inte att du har blivit kränkt pga påpekandet av din vikt. isåfall skulle jag ha blivit kränkt ungefär 1000000 gånger i mitt liv eftersom jag ganska ofta får höra att jag är smal.

Men du! om hon uppfattar det kränkande så är det ju det, du kan ju inte skriva och bestämma att han inte blivit det.

sagahh:

Och som vet om man kan åka till någon annan kommun för att få ut recept till nya piller?

Ja det kan du! du kan gå till vilken ungdomsmottagning/vårdcentral du vill i Sverige även om du inte e skriven i den kommunen.


   
SvaraCitera

haha wtf


   
SvaraCitera
KSENIA

Complicated:

hmmm [confused]

säker på att det var jag?

ale_x:

Men du! om hon uppfattar det kränkande så är det ju det, du kan ju inte skriva och bestämma att han inte blivit det.

så vitt jag vet har jag inte bestämt någonting, utan skrivit vad jag tycker. och ja, jag vet att det flesta tycker att det är elakt att säga till en tjock person att denne är tjock, men varför gör vi tjocka personer till offer?


   
SvaraCitera

KSENIA:

och ja, jag vet att det flesta tycker att det är elakt att säga till en tjock person att denne är tjock, men varför gör vi tjocka personer till offer?

Fast om du gick till um för att få p-piller och tanten där sa: "oj, vad tycker din pojkvän om att du ser anorektiskt ut?", skulle inte du reagera på det och tycka att det var en skum fråga? [cute]

(fet får räknas som jämförligt med anorektiskt nu, mhm)


   
SvaraCitera
KSENIA

Nintendo:

Fast om du gick till um för att få p-piller och tanten där sa: "oj, vad tycker din pojkvän om att du ser anorektiskt ut?", skulle inte du reagera på det och tycka att det var en skum fråga? [cute]

Anorexia är en sjukdom, inte ett utseende. Således skulle jag nog, precis som jag redan gjort i denna tråd, undra vad hon baserade sin fråga på då jag inte är anorektiker. Om hon däremot skulle fråga vad min pojkvän tycker om att jag ser smal ut, skulle jag förmodligen svara att han gillare och sedan inte tänka mer på det.


   
SvaraCitera

Det där var inte snällt sagt någonstans, anmäl henne [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaha. Hon är en idiot, men en rolig idiot.


   
SvaraCitera

Nej, du blev inte kränkt. Djävla inneord som människor berövar sin innebörd.


   
SvaraCitera

fan. vill skriva något elakt. vet inte varför.


   
SvaraCitera

Nachac:

Nej, du blev inte kränkt. Djävla inneord som människor berövar sin innebörd.

[love]


   
SvaraCitera

Complicated:

inte riktigt samma sak du...

det är det visst [tired]


   
SvaraCitera

När jag är där brukar de säga att jag är en väldigt snygg, ung man. Det är väldigt kränkande


   
SvaraCitera

Det finns rövhål på alla skolor/arbetsplatser, du kan säkert gå på samma ställe men till någon av de andra anställda.


   
SvaraCitera