Forumet - Kräsen?

Kräsen?

1040 0 117
Att jag aldrig hittar någon intressant tjej tror jag snart beror på att jag är för kräsen med vilka tjejer jag blir kär i (endast en tjej har passat in på de flesta av de här kriterierna och det failade brutalt med den kärleken, så):

*Hon ska tycka om mig för den jag är, även mitt utseende

*Inte vara någon utseendefixerad fnissig översminkad fjortis (tyvärr ryker en hel del bort här...)

*Gärna vara lite reserverad, snäll och försiktig som jag men ändå ha en härlig humor och kunna lyssna och förstå

*Helst inte dricka alkohol regelbundet (där rök 65% av alla tjejer i min ålder there is), faktiskt allra helst inte dricka alls (där rök 25% till).

Faan alltså [n]

Spana också in:

stackarsfilur:

Att jag aldrig hittar någon intressant tjej tror jag snart beror på att jag är för kräsen med vilka tjejer jag blir kär i (endast en tjej har passat in på de flesta av de här kriterierna och det failade brutalt med den kärleken, så):

*Hon ska tycka om mig för den jag är, även mitt utseende

Hur gammal är du?

Jag känner oxå så för killar. har hittat endast en som är perfekt men det kmr inte bli något med honom
fruitpunch:

Att man inte vill att sin partner skall dricka kan nog bero på både omtanke samtidigt som det kan bero på att man helt enkelt inte gillar vad alkoholen gör med personen. Finns ju sjukt många anledningar till det, både individuella och ur ett bredare socialt perspektiv.

Jag vill höra stackarsfilurs syn på saken.