Aviseringar
Rensa alla

Kräsna personer


Ämnesstartare

är inte det det för jävligt? folk som absolut inte kan äta något som inte faller dem i smaken. livrädda för nya smaker. hatar sånt.

såg just på du är vad du äter och tjejen tyckte att allt smakade helvete. kunde inte ens svälja 1 sked linfröolja. hur svårt kan det vara? kan hon fetta i sig 26 liter läsk på en vecka borde hon väl kunna svälja en sked olja.

jag själv äter allt, alla grönsaker, alla frukter, allting även om jag kanske inte tycker det är så gott. äter det för att jag vet att det är bra.
jag är ett föredöme.


   
Citera
Ämnesetiketter

olja har så äcklig konsistens [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äter äckliga saker av ren artighet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

True dat, äter själv allt. Om jag väl... när... [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

olja har så äcklig konsistens

[tired] men man dör inte av en sked. jag själv har svalt allt från toapapper till äcklig förkylningsmedicin i mina dar. folk som inte kan svälja en matsked olja borde härda sig med RIKTIGT äckliga smaker för att fatta vad det innebär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

äter äckliga saker av ren artighet

ja, det är också en bra anledning. har någon ansträngt sig och lagat mat så får man äta. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

har någon ansträngt sig och lagat mat så får man äta.

yes [y]


   
SvaraCitera

Matilda1988:

men man dör inte av en sked.

jo om man sätter den i halsen [no-no]

mopsen:

True dat, äter själv allt. Om jag väl... när... [shake]

Jasså det gör du [wink]


   
SvaraCitera

Jag är inte kräsen när det kommer till grönisar och sånt. Bara när det kommer till annan ''mat'', pommes frites till exempel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Jasså det gör du

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kräsna människor är grymt osexiga och omoraliska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

jag själv äter allt,

vare inte du som var vegan? eller blandar jag ihop dig med någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

vare inte du som var vegan? eller blandar jag ihop dig med någon?

Skillnad på att inte äta nåt för att man anser att det är moraliskt fel och att inte äta för att man inte vågar smaka och förutsätter att allt man inte brukar äta är äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Skillnad på att inte äta nåt för att man anser att det är moraliskt fel och att inte äta för att man inte vågar smaka och förutsätter att allt man inte brukar äta är äckligt.

jomen vad jag menade var att typ 99% av alla äckliga saker som man kan äta kommer ifrån djurriket. kan nog inte komma på några icke-animaliska produkter som är äckliga, mer än typ endel svampar kanske.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade en kompis förut som ENBART åt colaflaskor, godispengar och dumle godisväg. VARJE VECKA BAD HON SIN MAMMA KÖPA COLAFLASKOR, GODISPENGAR OCH DUMLE, BARA. Helt galet irriterande.


   
SvaraCitera