Aviseringar
Rensa alla

Kram eller inte?


Ämnesstartare

Doubt:

Jatack (Du röstade på detta alternativ)

d-et bara är så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doubt:

Jatack (Du röstade på detta alternativ)

Kramar typ alla. Men beror ju på också såklart.

Lounge:

men brukar krama henne ändå

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doubt:

Jatack (Du röstade på detta alternativ)

Brukar införa kram som hälsningsgest rätt fort. Gillar inte riktigt handslag, är stelt, men ofta blir det ju detta om man träffar någon första gången av en slump.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Beror på den andra personen, kramas helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Generellt sett nä. Fast jag har blivit kramigare på senare år och kramar nära vänner (typ gugge) utan att lida. Nästan så att jag uppskattar det till och med!


   
SvaraCitera

Doubt:

Beror på: (Du röstade på detta alternativ)

fast gillar det nog oftast inte så mkt
kramas nog rätt ofta ändå pga tror det förväntas av mig


   
SvaraCitera

åh minns nu 1 lite pinsam episod.
d va ja, min pojkvän och två andra a hankön, varav en av dem var en ytlig vän till mig och min pojkvän.

detta var innan vi var officiellt tillsammans och de två andra visste inte ens att vi sågs.

iaf, får ytliga vän hälsade först på min pojkvän och den andra killen genom ett handslag, sen vände han sig till mig.

jag sträcker fram min hand samtidigt som jag ser att han tänkt krama mig. det var lite awkward
men va fan det ska va lika!


   
SvaraCitera

Beror på person och situation. På krogen kramar jag alla jag känner när jag hälsar. Lite awkward när hela min exklass tog initiativ till handslag och jag typ "MEN VADÅ KRAMAS INTE VI ELLER?!?!" följt av en tvångskram.

Man ska uppkfostra sin omgivning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jag sträcker fram min hand samtidigt som jag ser att han tänkt krama mig. det var lite awkward
men va fan det ska va lika!

Ibland karmar Tobbish vänner hejdå på mig, trots att jag knappt känner dem, trots att de inte kramar honom hejdå. DET ÄR JU JÄTTEKONSTIGT BETEENDE. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doubt:

Beror på: (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Nintendo:

Ibland karmar Tobbish vänner hejdå på mig, trots att jag knappt känner dem, trots att de inte kramar honom hejdå. DET ÄR JU JÄTTEKONSTIGT BETEENDE.

eller hur! varför kramar man människor enbart på grund av att de är av honkön?=???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

eller hur! varför kramar man människor enbart på grund av att de är av honkön?=???

tror d vill känna boobs


   
SvaraCitera
zIGGE

Doubt:

Jatack (Du röstade på detta alternativ)

nästan alltid.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

tror d vill känna boobs

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doubt:

Beror på: (Du röstade på detta alternativ)

detfinns ju såna där som räknas som "bekanta" som man inte har något otalt med men som man ändå inte tycker om och dom vill jag inte krama men resten aa


   
SvaraCitera