Aviseringar
Rensa alla

krama gosa med pojkvännen !


Ämnesstartare

Jag gillar inte dig.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Jag gillar inte dig.

Mig[surprised][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Mig

I synnerhet inte dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Jag tror det är båda jag är uppfostrad att det är fel att göra så typ det skulle aldrig falla mig in att göra så på eni familjen.

Jao, men det har ju med uppfostran och göra. Men jag tycker inte att det är fel alls, alla familjer är ju inte likadana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är man inte van vid det vet man inte vad man missar kanske, rätt intressant, men orkar inte bry mig


   
SvaraCitera

Peachy:

Jao, men det har ju med uppfostran och göra. Men jag tycker inte att det är fel alls, alla familjer är ju inte likadana.

Nopp eran familj gör som ni vill jag har inget emot det men bara inte mamma eller pappa gör det på mig så[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

är man inte van vid det vet man inte vad man missar kanske, rätt intressant, men orkar inte bry mig

Hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Nopp eran familj gör som ni vill jag har inget emot det men bara inte mamma eller pappa gör det på mig så[rolleyes]

Haha, ja 🙂 det kanske är bäst så då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peachy:

Hahaha

var seriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

var seriös.

Ajdå, då gjorde jag väl bort mig då.

Förlåt, men jag är på bra humör ikväll 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag gillar inte dig.

Vem?


   
SvaraCitera

Peachy:

Haha, ja 🙂 det kanske är bäst så då

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peachy:

Vem?

När man skriver i en tråd utan att citera någon så är det trådskaparen som åsyftas (om man inte just registrerade sig här och/eller är dum i huvudet). Så Nemo. Men jag gillar inte dig heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

När man skriver i en tråd utan att citera någon så är det trådskaparen som åsyftas (om man inte just registrerade sig här och/eller är dum i huvudet). Så Nemo. Men jag gillar inte dig heller.

Ursäkta mig då, är ny här och brukar vanligtvis inte hålla till på forum. Okej tråkigt för dig, jag som är så öppen och trevlig. Men jag gillar inte heller Nemo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peachy:

Okej tråkigt för dig, jag som är så öppen och trevlig.

Nej, det känns bra. Gillar inte folk som säger att de är öppna och trevliga.


   
SvaraCitera