Aviseringar
Rensa alla

Krama mig


mynona

craig davids största fan : har en ljuslila tröja som inte riktigt skulle falla dig i smaken kanske, vet inte hur mycket du gillar glitter

i allmänhet gillar jag inte glitter på kläder, men det beror ju så att säga på situationen, det finns få saker som inte passar någon gång. klär mig gärna i glitter någon gång om tillfället är det rätta, även om jag föredrar sobert diskret svart/ljusblått/mörkblått/blåttblått/biege till vardags. kan tänka mig vissa tillfällen när lila glitter skulle vara precis det rätta

ceka92: min också

då har vi samma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

då har vi samma

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

i allmänhet gillar jag inte glitter på kläder, men det beror ju så att säga på situationen, det finns få saker som inte passar någon gång. klär mig gärna i glitter någon gång om tillfället är det rätta, även om jag föredrar sobert diskret svart/ljusblått/mörkblått/blåttblått/biege till vardags. kan tänka mig vissa tillfällen när lila glitter skulle vara precis det rätta

då har vi samma

ljuslila tunt stickad mönstrad tröja med invävda silvertrådar


   
SvaraCitera
mynona

ceka92:

Galen

jag gav dig respons på din citering till mig!

craig davids största fan : ljuslila tunt stickad mönstrad tröja med invävda silvertrådar

silver och ljuslila går ihop. ett sådant plagg kan passa utmärkt när man intar stimuli och kan se regnbågar i glittret. jag tänker förstås på alkohol osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: . jag tänker förstås på alkohol osv

mm visst :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: jag gav dig respons på din citering till mig!

jag vet. antingen en gullig, eller ironisk ton, som man får ha angående favoritfärger. tolkade det mest liknöjda av erfarenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krama dig så hårt o länge att vi aldrig behöver känna oss ensamma längre LedsenHjärta

o typ få märken runt halsen pga skägget :$ lämnar som typ spår av kärlek o närhet 

vet inte va ja ska lämna för spår hos dig 🙁 

borde oxo ha skäggväxt 🙁 


   
SvaraCitera

Jag vill gärna ge dig så mycket kramar, stöd och värme som du själv vill ha.


   
SvaraCitera