Aviseringar
Rensa alla

krama


Erotik
Ämnesstartare

idag ville min terapeut krama mig
och jag sa nej

[surprised]


   
Citera
Ämnesetiketter

varfor do gora sa


   
SvaraCitera

då känns det inte så neutralt längre


   
SvaraCitera

som en del i terapin eller bara hejdå/hejkram?

jag kramade min kbttant sista gången jag var där (trots att det var hon som gjorde så att jag fick sluta pga för hög frånvaro)
har kramat bl a en gynekolog, tandsköterska och tandläkare också. gotta catch 'em all tänker jag om alla yrkesgrupper.
(naj det gör jag inte jag är ingen galning)


   
SvaraCitera

jaha. dödade tråden med mitt bidrag.


   
SvaraCitera
Erotik
Ämnesstartare

isola:

som en del i terapin eller bara hejdå/hejkram? jag kramade min kbttant sista gången jag var där (trots att det var hon som gjorde så att jag fick sluta pga för hög frånvaro)har kramat bl a en gynekolog, tandsköterska och tandläkare också. gotta catch 'em all tänker jag om alla yrkesgrupper.(naj det gör jag inte jag är ingen galning)

haha nä hon sa bara att hon tyckte synd om mig och ville ge mig en bamsekram och så dissade jag [sad]


   
SvaraCitera

Erotik:

haha nä hon sa bara att hon tyckte synd om mig och ville ge mig en bamsekram och så dissade jag [sad]

gullig tant.
kanske kan ni kramas någon annan gång. om du vill. fast man behöver ju inte, och speciellt inte med folk man inte är vän/familj med.


   
SvaraCitera
Erotik
Ämnesstartare

isola:

gullig tant. kanske kan ni kramas någon annan gång. om du vill. fast man behöver ju inte, och speciellt inte med folk man inte är vän/familj med.

jo, såklart. känner mig bara lite smådum. jag hade faktiskt inte haft något emot att krama henne.


   
SvaraCitera

Erotik:

jo, såklart. känner mig bara lite smådum. jag hade faktiskt inte haft något emot att krama henne.

nädå känn inte så. det kommer fler gånger.


   
SvaraCitera

isola:

gotta catch 'em all tänker jag om alla yrkesgrupper.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag skulle inte vågat säga nej.. eller kanske "helst inte".. men modigt av dig hur som [y]


   
SvaraCitera

Hade en psykolog som såg ut som Outro, fast äldre då. Ville bara krama om henne varje gång jag träffade henne. [cry] Bästa psykologen jag haft!!

Nu har jag nån som bara skrattar och ler. Men man blir svinglad varje gång man är där. Men vi kommer ingenstans.. vi pratar bara om roliga saker [cute]
Fast iofs, kanske hon som bidragit lite till att jag blivit så djävla glad nu!

[sad][love]


   
SvaraCitera

alltså jag hade aldrig velat bli kramad av min psykolog. hade kännts jättejättekonstigt.

däremot har jag kramat min barnmorska o sånt [cool]


   
SvaraCitera

isola:

gynekolog,

varför?!


   
SvaraCitera

HAHHAHA NEJ VAD OBEHAGLIGT ;____;


   
SvaraCitera