Aviseringar
Rensa alla

kramper energitom darrig


Ämnesstartare

Angelize:

Men gå direkt från duschen till sängen då utan att ens ha torkat håret lite med handduk.

Kul idé, tvätta håret jättesent på kvällen. Blir det inte blött och typ skitjobbigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Kul idé, tvätta håret jättesent på kvällen. Blir det inte blött och typ skitjobbigt?

Duschade nyss och har tagit bort handduken från håret så det är ju inte direkt så att håret droppar vatten, det vore ju obehagligt. Nää inte jobbigt alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Duschade nyss och har tagit bort handduken från håret så det är ju inte direkt så att håret droppar vatten, det vore ju obehagligt. Nää inte jobbigt alls

Lite annorlunda, mitt hår är cirka 3 centimeter. [crazy]


   
SvaraCitera

nej men klart jag inte sover med hästsvans, fett obekvämt. men håret lägger sig utefter kudden. och INGET hår vill ligga precis vid bakhuvudet. så mitt hår ser ut som värsta knullrufset på kanterna så är det helt platt precis vid bakhuvet. fan, svårt att förklara men jag får en frisyr som är just oförklarlig. och gräslig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske beror på att du inte har något självfall? blir det inte bättre om du borstar igenom hela håret?


   
SvaraCitera

jo mitt hår är helt platt men så fruktansvärt slitet så det står åt alla håll. måste borsta ut det när det är blött för det blir så frissigt annars. åh jag vill ha bra hår...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det blir ju bara mer slitnare om du borstar håret när det är blött, borsta igenom det hur noga som helst INNAN du duschar, måste du borsta det efter så använd en kam istället och använd hårinpackning flera gånger i veckan samt balsamspray på slitna toppar så ska du nog se att ditt hår blir bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fönar aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir helt vått i sängen, kudden kan mögla !!1


   
SvaraCitera