Aviseringar
Rensa alla

krav på um-förbättringar


time
 time

Leijonsparf: tänker för övrigt döda en gisslan för den kommentaren.

Inte rättvist mot gisslan att döda den enbart för att jag har kass humor. 


   
SvaraCitera
SOMBI

VEM ÄR GISSLAN 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Inte rättvist mot gisslan att döda den enbart för att jag har kass humor. 

nu har jag även dödat en gisslan för att du kommer med dåliga ursäkter.
men seriöst, har ni någon i administrationen som faktiskt vet hur ekonomi fungerar? en investering som genererar högre inkomster och snabbt betalar sig själv är inte dyr att göra, den är dyrt att avstå från att göra. det hade varit en grej om det här hade varit för typ 3-4 år sen när folk inte i samma utsträckning använde mobil och dylikt för att kolla um. men nu är det liksom inte ett risktagande längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI:
VEM ÄR GISSLAN 

kukoxos mammas fejkanvändare, det skrevs tidigare i tråden.


   
SvaraCitera
SOMBI

Leijonsparf: kukoxos mammas fejkanvändare, det skrevs tidigare i tråden.

är det någon som är värd att ha som gisslan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI:

är det någon som är värd att ha som gisslan

tydligen inte, men snart är de slut, och då får jag väl börja döda barnen från barnhemmet. se om folk har mer sympati med dem.


   
SvaraCitera
time
 time

Leijonsparf:

nu har jag även dödat en gisslan för att du kommer med dåliga ursäkter.
men seriöst, har ni någon i administrationen som faktiskt vet hur ekonomi fungerar? en investering som genererar högre inkomster och snabbt betalar sig själv är inte dyr att göra, den är dyrt att avstå från att göra. det hade varit en grej om det här hade varit för typ 3-4 år sen när folk inte i samma utsträckning använde mobil och dylikt för att kolla um. men nu är det liksom inte ett risktagande längre.

Mjo, jag vet att vi diskuterat mobilapp förut eftersom du inte är den första (eller sista) som frågar. Nu vore det bra om André hittade tråden och kom och räddade mig, eftersom jag inte kommer ihåg annat än kostnadsbiten. Det kan till och med vara så att jag minns fel och att det är bristen på tid att utveckla som är problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Mjo, jag vet att vi diskuterat mobilapp förut eftersom du inte är den första (eller sista) som frågar. Nu vore det bra om André hittade tråden och kom och räddade mig, eftersom jag inte kommer ihåg annat än kostnadsbiten. Det kan till och med vara så att jag minns fel och att det är bristen på tid att utveckla som är problemet.

då är det bara att ropa hit honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: men seriöst, har ni någon i administrationen som faktiskt vet hur ekonomi fungerar?

Men det är väl klart? Och det finns ju dessutom folk som arbetar på ungdomar.se som inte ens syns här på forumet. Känns spydigt av dig att anta att du antar att de har noll koll på ekonomi bara för att pengar inte läggs på de saker som enligt dig är prioriteringar. André får önskemål varje dag om saker som behövs eller behöver förbättras, det går inte att fixa allt, inte på en gång i alla fall. Även om målet såklart är att få hit flera och göra er nöjda.
Jag vet inte vilken information jag får dela med mig utav så inväntar att André kommer och kan förklara mer om prioriteringar och vad pengar läggs på. Nu har ju pengar lagts på att förnya hela samt en mobilanpassad hemsida, så en app lär inte vara en stor prio just nu, även om det såklart vore magiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Men det är väl klart? Och det finns ju dessutom folk som arbetar på ungdomar.se som inte ens syns här på forumet. Känns spydigt av dig att anta att du antar att de har noll koll på ekonomi bara för att pengar inte läggs på de saker som enligt dig är prioriteringar. André får önskemål varje dag om saker som behövs eller behöver förbättras, det går inte att fixa allt, inte på en gång i alla fall. Även om målet såklart är att få hit flera och göra er nöjda.
Jag vet inte vilken information jag får dela med mig utav så inväntar att André kommer och kan förklara mer om prioriteringar och vad pengar läggs på. Nu har ju pengar lagts på att förnya hela samt en mobilanpassad hemsida, så en app lär inte vara en stor prio just nu, även om det såklart vore magiskt.

utgår från att det rimligen borde finnas, men jag har lärt mig att det inte nödvändigtvis innebär att det faktiskt finns. är tvungen att utgå från vad jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

utgår från att det rimligen borde finnas, men jag har lärt mig att det inte nödvändigtvis innebär att det faktiskt finns. är tvungen att utgå från vad jag vet.

Hoppas André kommer med ett svar som gör dig nöjd i alla fall! Vi/de jävlas ju inte med er i de besluten som tas!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra förslag


   
SvaraCitera

Leijonsparf: möjliggör inbäddning av andra saker än youtubeklipp.

SVTplay funkar att bädda in.

Dailymotion också


Taken movie funny joke with a cat "i'll find... by mistersexybuzz


   
SvaraCitera
time
 time

Leijonsparf:

då är det bara att ropa hit honom.

Han har lovat kika in här imorgon och ge ett bättre svar än vad jag kunde ge.

För övrigt vill jag nog hålla med Fingerprints. Det är onödigt att dra in hela modkåren, som jag faktiskt tycker gör ett ypperligt arbete, bara för att EN av oss - jag - har dåligt sifferminne och inte kommer ihåg resultatet av vad någon räknat ut. Dessutom kommer det faktiskt in hur mycket önskemål som helst. Vi vill ta hänsyn till er alla men det finns inte resurser till precis allting på en gång - man får helt enkelt ha lite tålamod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: genomför dessa förändringar snarast, annars dödar jag en gisslan i timmen.

Gick du upp fem imorse bara för att skriva detta? Eller har dessa tankar bara hållt dig sömnlös?


   
SvaraCitera