Aviseringar
Rensa alla

Kravlöst sex


en till hora fi fan[n]


   
SvaraCitera

Förför honom. Ni har sex. Sedan har ni det igen, igen, igen, igen och igen. Vips, en kk. Usch,vad jag avskyr beteckningen.


   
SvaraCitera

"Vill du bli min KK?"


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Handlar det om tidelag så är det Svanen-märkt!

Humor haha [crazy]


   
SvaraCitera

fruitpunch:

chatonnoir: Kk är trolivgtvis den bästa uppfinningen någonsin.

Alltså, nog för att du är edgare och mot promiskuitet pga sjukdomsrisker och så, men varför den förvridna synen på sex med en partner eller kompis som om det vore något "syndigt" eller mindre värt? Sex är roligt och kärleksfullt och kan absolut vara vackert utan formella krav eller regler i övriga delar av relationen.


   
SvaraCitera

respons:

Alltså, nog för att du är edgare och mot promiskuitet pga sjukdomsrisker och så

Är emot det utav rena principskäl. Är bara så fel på så många plan imo


   
SvaraCitera

fruitpunch:

Är emot det utav rena principskäl. Är bara så fel på så många plan imo

Okej. Tråkigt och inskränkt tänkande att kalla alla för slampor som har casual sex enligt mig, men each to their own.


   
SvaraCitera

respons:

men each to their own.

[y] Vi har en del meningsskiljaktigheter, men it's all good!


   
SvaraCitera

chatonnoir:

Något förslag på hur man frågar en kille ifall man kan bli kk?

har du haft sex med han tidigare så e d ju bara o fråga, sluta va så traditionellt kvinnlig 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

har du haft sex med han tidigare

jo, det har jag.
kanske är så enkelt då. bara jag som gör det svårare?


   
SvaraCitera

chatonnoir:

jo, det har jag.
kanske är så enkelt då. bara jag som gör det svårare?

Jaa, d e klart. Antagligen är det något traditionellt eller biologiskt som gör att du känner dig "slampig" för att du vill ha kravlöst sex med den här killen, skit i alla ursäkter och gör det du faktiskt vill göra^^


   
SvaraCitera

chatonnoir:

Något förslag på hur man frågar en kille ifall man kan bli kk?

Säg: Vill du bli min kk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chatonnoir:

Något förslag på hur man frågar en kille ifall man kan bli kk?

Det absolut enklaste i hela vår vackra värld måste ju vara att fråga en kille om han vill bli KK. Med förutsättningarna att han inte är bög eller har flickvän, och att du inte är skitful eller jättemycket äldre/yngre än honom, så kommer han ta det som en komplimang, och med största sannolikhet tacka ja.

Tänk vad killar är o-komplexa (finns det något sånt ord?). Tänk om tjejer kunde vara likadana.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

skit i alla ursäkter och gör det du faktiskt vill göra^^

en äkta feminist [cute] modernt av dig


   
SvaraCitera

chatonnoir:

Något förslag på hur man frågar en kille ifall man kan bli kk?

Tror inte ni behöver säga rakt ut "ska vi va kk" utan om ni har haft sex och träffas igen och har det så är ni KK. Fast vill man va säker på att den andra inte e ute efter annat så kan man ju försöka flinka in det fint i ett sms, försöka få killen att förstå att man inte är ute efter förhållande. Försöka säga hur skönt det är att va singel etc.


   
SvaraCitera