Aviseringar
Rensa alla

Kreatin Monohydrate


Ämnesstartare

Hejsan.
Vissa säger att kreatin är farligt för barn under 18år. Jag är 15 år, tränar 4-5 dagar i veckan. Vad kan hända om jag använder kreatin? Är det så "Farligt".
Mvh


   
Citera

d e nt bra me anaboliska stenciler t.ex. prottin pulvrer osv e farlig för unga!! ta nt dt!!


   
SvaraCitera

kraftgrabb:

Hejsan.
Vissa säger att kreatin är farligt för barn under 18år. Jag är 15 år, tränar 4-5 dagar i veckan. Vad kan hända om jag använder kreatin? Är det så "Farligt".

Vad tusan ska du med kreatin till? Ät två ägg och ta ett glas mjölk efter träningen pokj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

d e nt bra me anaboliska stenciler t.ex. prottin pulvrer osv e farlig för unga!! ta nt dt!!

protein pulver* Är inte farligt för unga, jag frågade om kreatin var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horrorshow:

Vad tusan ska du med kreatin till? Ät två ägg och ta ett glas mjölk efter träningen pokj!

Jag får det gratis ^^


   
SvaraCitera

Binda vatten i musklerna är fett coolt.


   
SvaraCitera

kraftgrabb:

Jag får det gratis ^^

Finns ingen studie som tydligt visar att det skulle vara farligt. Dvs. ingen kan helt säkert säga om det är farligt eller ej.

Dock finns det ingen riktigt poäng då du är 15 år och växer ändå, så länge du äter "normal" mat som innehåller protein kommer du bygga muskler ändå.


   
SvaraCitera

Kreatin är helt ofarligt för dig.

Du lär få en liten söt dubbelhaka första månaden för att kroppen samlar på sig så sjukt mycket vätska under uppstartsperioden men när det lagt sig kommer du bara märka positiva saker med krea.

Jag körde ett tag med det men slutade för jag tillslut spydde av skiten, klarade inte av smaken. Har haft ett uppehåll från gymmandet nästan ett år nu så nu ska jag börja testa Crack: frost orange och Brutal Anadrol vid min gymrevansch nu på måndag. Får se om det funkar, lite kreatin i de produkterna med 🙂

Lycka till!


   
SvaraCitera

Ni som inte kan något om sånt här när dessa frågor kommer kan väl bara hålla tyst?

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=105194

Allt du behöver veta.


   
SvaraCitera

AhOui105:

Crack: frost orange och Brutal Anadrol

Vad är det bra till för?


   
SvaraCitera

kraftgrabb:

protein pulver*

kraftgrabb:

prottin pulvrer

d1 h1ter faktiskt prottinpulvrer, bägge hade 7kt fel men han satavde rätt aif.


   
SvaraCitera

passaro:

Vad är det bra till för?

Crack frost orange är en preworkout. Massa skit i som gör dig fokuserad, ger dig mer ork och får mer pump. Träningsamfetamin typ, väldigt löight och ytterst lagligt dock 🙂

Brutal anadrol har jag aldrig testat tidigare, men det ska vara testosteronhöjande och det har fått väldigt bra recensioner.

Dom två i kombo ska väl göra att man orkar träna mer samt att man bygger snabbare muskler.


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

d e nt bra me anaboliska stenciler t.ex. prottin pulvrer osv e farlig för unga!! ta nt dt!!

Jo tjena!
Finns inget farligt med protein över huvudtaget.... Protein kan du käka om du är 10 och inte ens sportar...
Jag är själv 14 år och gymmar 4-5 dagar i veckan, äter protein ca 7 gånger i veckan och jag mår utmärkt...


   
SvaraCitera

oliwer:

Finns inget farligt med protein över huvudtaget...

Nja, finns viss forskning som tyder på att man kan få dåliga njurar om man äter för mycket.

oliwer:

Protein kan du käka om du är 10 och inte ens sportar...

Protein bör man alltid äta om man inte gillar bristsjukdomar.


   
SvaraCitera

oliwer:

Jo tjena!

Just ja: fint att du bumpar skitgamla trådar.


   
SvaraCitera