Aviseringar
Rensa alla

Kreativt projektarbete


Ämnesstartare

gaaw. jag vet inte vad jag ska ta mig till. Min lärare är efter mig att komma på ett projektarbete, jag kommer verkligen inte på något. Som vanligt när jag mår dåligt är min kreativitet i botten, inte minst nu.

Jag går estet - bild, vill plugga grafisk design sen. Så något inom det tänkte jag. Kan inte nu alla som gjort ett kreativt projektarbete eller något liknande arbete överhuvudtaget, skriva vad ni gjorde här. Så jag kan få småideer och kanske få igång min kreativitet. pliis!


   
Citera
Ämnesetiketter

Har inget somhelst minne av att ha klickat på den här länken [shake]


   
SvaraCitera

Lider med dig [sad]
Min kreativitet är också rätt jävla noll just nu, du behöver söka runt en massa för att få idéer, thats just it.


   
SvaraCitera

Gör en grafisk manual!


   
SvaraCitera

måste också komma på ett projektarbete, till imorn helst
hade förträngt det men påmindes nu
[sad]

langa ideas [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Min kreativitet är också rätt jävla noll just nu, du behöver söka runt en massa för att få idéer, thats just it.

mjo. jag vet. men det är så svårt!
har du bestämt ditt projekt då?

enhimmelskdrog:

måste också komma på ett projektarbete, till imorn helst

Jo. jag med..
har haft två veckor nu att tänka, jag har inte kommit på en enda ide.. 🙁


   
SvaraCitera

Human:

har haft två veckor nu att tänka, jag har inte kommit på en enda ide.. 🙁

har haft hela sommaren på mig [blush]


   
SvaraCitera

Human:

har du bestämt ditt projekt då?

Jag går natur, och det tog mig ett tag att bestämma mig.. sen när jag väl kommit på något var jag inte ens nöjd och väldigt osäker på om jag ens ville göra det. Men nu tror jag att jag vet..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har haft hela sommaren på mig [blush]

egentligen jag med [blush] gaaw. sämst!

ohYEA_:

Men nu tror jag att jag vet..

skönt!:)
vad ska du göra?


   
SvaraCitera

Human:

egentligen jag med [blush] gaaw. sämst!

skulle ha jobbat tillsammans med en kompis först och vi hade bestämt vad vi skulle göra och allt, men vi ska jobba enskilt nu [smile]


   
SvaraCitera

Human:

vad ska du göra?

läste någon tråd här på um om hur mikrovågor typ påverkar kranvatten/om det gör det och pratade med min lärare lite om det.. Tror jag ska göra något med det, något experiment typ 🙂


   
SvaraCitera

Jag gjorde en musikvideo.


   
SvaraCitera
blum
 blum

ohYEA_:

Men nu tror jag att jag vet..

microgrejen? 😀


   
SvaraCitera

Lindblom:

microgrejen? 😀

ohYEA_:

läste någon tråd här på um om hur mikrovågor typ påverkar kranvatten/om det gör det och pratade med min lärare lite om det.. Tror jag ska göra något med det, något experiment typ 🙂

[wink]


   
SvaraCitera

ohYEA_:

läste någon tråd här på um om hur mikrovågor typ påverkar kranvatten/om det gör det och pratade med min lärare lite om det.. Tror jag ska göra något med det, något experiment typ 🙂

Men din pajas [crazy]


   
SvaraCitera