Aviseringar
Rensa alla

kriga med is


Ämnesstartare

Får hoppas att de som åker och strider för fascisterna blir skjutna. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zatzumaz:
Det som är värst är att de som har varit och krigat för IS får komma hem till Sverige igen :s 

IS har ju uppmanat alla anhängare att döda civila i de länderna som är emot IS (bl.a Sverige). 
Det går alltså runt IS-anhängare här i Sverige som är uppmanade att döda vem som helst för att få Sverige att lämna IS ifred. Det är faktiskt riktigt läskigt, de som har krigat för terrorister ska inte få komma tillbaka, så är det bara, Storbritannien har förbjudit det osv.

Flera arabländer tar ifrån medborgarskapet, civila rättigheter och släpper inte ens in i landet igen om man har jobbat med isis. Vet ej om det är så bra dock,  känns som om man blir ännu mer ilsken och radikaliserad när man utelsuts ur samhället på det viset.

Norge och Nederländerna erbjuder vård för de som är tillbaka, får se hur det fungerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

De har gett upp och vill få ett lättfattligt och enkelt liv där de inte behöver anstränga sina hjärnor mer. 

Undrar vad Sudd tycker om det här

Mhm för hen har en skön kvinnosyn själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka kriga för ISIS ist för emot =//


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
Mycket glad

Gillar inte att du skrattar om sånt


   
SvaraCitera

Ingefära:

Gillar inte att du skrattar om sånt

bryr mig ej särskilt mkt måste jag erkänna.
var dock mestadels detta jag skrattade åt:

Meta: och om det är bra grupp man hamna i och har kul och om dom kan engelska

pga kändes uppenbart troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

bryr mig ej särskilt mkt måste jag erkänna.
var dock mestadels detta jag skrattade åt:

pga kändes uppenbart troll.

Jaha, fan vad dryg du var då. Vad sysslar du med för att känna dig så överlägsen andra? 


   
SvaraCitera

Ingefära:

Jaha, fan vad dryg du var då. Vad sysslar du med för att känna dig så överlägsen andra? 

känner mig inte överlägsen andra, men känner å andra sidan inte heller att jag har ett tillräckligt starkt band till dig för att bry mig kring vad du gillar och inte gillar att jag skrattar åt, särskilt inte då du inte motiverar vad det är du ogillar utan bara kände att du behövde dela med dig av den åsikten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

känner mig inte överlägsen andra, men känner å andra sidan inte heller att jag har ett tillräckligt starkt band till dig för att bry mig kring vad du gillar och inte gillar att jag skrattar åt, särskilt inte då du inte motiverar vad det är du ogillar utan bara kände att du behövde dela med dig av den åsikten.

Bryr mig inte särskilt mycket måste jag erkänna.


   
SvaraCitera

Ingefära:

Bryr mig inte särskilt mycket måste jag erkänna.

men bra då kan du ju låta bli att dela med dig av dina åsikter i fortsättningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

men bra då kan du ju låta bli att dela med dig av dina åsikter i fortsättningen.

Nej.


   
SvaraCitera

Ingefära:

Nej.

Du brydde dig ju inte om min reaktion på din åsikt, då verkar det ju rätt onödigt att dela med sig av den till att börja med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Du brydde dig ju inte om min reaktion på din åsikt, då verkar det ju rätt onödigt att dela med sig av den till att börja med.

Du kanske har rätt.


   
SvaraCitera

Förlåt

"Kriga med is?"
maxresdefault.jpg


   
SvaraCitera

Rodnar


   
SvaraCitera