Aviseringar
Rensa alla

Kriget mellan Conan och Jay


Ämnesstartare

tror på lennart hyland, snoddas, blandekonomin och tredje vägen mvh kalla kriget.
Image
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Vad är så bra med honom?

Han är vacker, snygg, rolig och intelligent.

Har tillomed en conan t-shirt. Han är gud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Du skojar? han drar samma jävla skämt varje natt om Bill Clinton och män som vill ifrån sina fruar, bäst föredatumet gick ut för länge sen.

Ja, ja. Fast taskigt att slänga ut honom efter så många år - med kritik!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Ja, ja. Fast taskigt att slänga ut honom efter så många år - med kritik!

Nej han ska väl bara få tillbaka sin gamla tidslot från Conan? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Nej han ska väl bara få tillbaka sin gamla tidslot från Conan?

Va? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Va? [shake]

Leno lämnade ju Tonight Show där han ersattes av O'Brien och fick istället en show med tidigare sändningstid typ nio eller tio, men nu är tittarsiffrorna låga för båda programmen så NBC har därför löst O'Brien från sin kontrakt och planerar att låta Jay återfå sin gamla senare timeslot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

programmen så NBC har därför löst O'Brien från sin kontrakt och planerar att låta Jay återfå sin gamla senare timeslot.

hur kan det gå dåligt med O'brien efter allt stöd han får? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

hur kan det gå dåligt med O'brien efter allt stöd han får? [shake]

De som traditionellt sett har sett The Tonight Show har lämnat å även om Conans något yngre, mer digitaliserade publik/fans istället har tillkommit så är Amerikaner i regel dumma i huvudet och vill således ha dum humor. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

mer digitaliserade publik/fans istället har tillkommit så är Amerikaner i regel dumma i huvudet och vill således ha dum humor.

Det sista kan jag hålla med, grymt mycket.
Fitta, att alla ska hålla på att förstöra fina saker. Tonight show plus Late night är förstörda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det någon som vet om man kan se Conans program någonstans via streamvideos? Hans show sänds ju inte i svensk TV vad jag vet. Provade med NBC's sida men videorna bara laddade i hundra år och det hände inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heja conan. synd att han inte visas på svensk tv längre, vad jag vet :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IronWolf:

Är det någon som vet om man kan se Conans program någonstans via streamvideos? Hans show sänds ju inte i svensk TV vad jag vet. Provade med NBC's sida men videorna bara laddade i hundra år och det hände inget.

bump [blush]


   
SvaraCitera