Aviseringar
Rensa alla

kriminalisera bankerna!


Ämnesstartare

internet:

det är ett högriskyrke, av diverse anledningar.

av vilka anledningar då?


   
SvaraCitera

angel_dead:

av vilka anledningar då?

trollar du eller är du dum i huvudet på riktigt?

dels för att man är helt utblottad, naken och utan möjlighet att försvara sig, dels för att målgruppen inte alltid är helt rumsren och man i och med första anledningen därför är i en utsatt situation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

dels för att man är helt utblottad, naken och utan möjlighet att försvara sig, dels för att målgruppen inte alltid är helt rumsren och man i och med första anledningen därför är i en utsatt situation.

Ungefär som när man säljer sitt arbete, alltså.


   
SvaraCitera

Mjälte:

Wake up, I’m pounding on the door

Du har gett mig en ny favorit demotivational. Tack! [y]


   
SvaraCitera

Stringburka:

Du har gett mig en ny favorit demotivational. Tack! [y]

Det var så lite så


   
SvaraCitera

[smile]

DSC_1322red.JPG


   
SvaraCitera

Holger Meins:

Ungefär som när man säljer sitt arbete, alltså.

ja, fast du blir knullad rent fysiskt, utöver det psykiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

trollar du eller är du dum i huvudet på riktigt?

dels för att man är helt utblottad, naken och utan möjlighet att försvara sig, dels för att målgruppen inte alltid är helt rumsren och man i och med första anledningen därför är i en utsatt situation.

ja asså jag brukade ju följa med folk hem förut som jag träffade på tunnelbanan för att han var trevlig och het. jag hade ju fan ingen aning om vilka det var. och då var jag naken och hade ingen möjlighet att försvara mig. jag var alltså naiv nog att springa omkring och knulla runt och bad till gud om att killarna skulle vara friska i huvudet.

så varför ska man ha en sexköpslag då?
det finns andra lagar som t ex våldtäkt??! vet du det lr?! e du dum huvudet på riktigt lr?

internet:

ja, fast du blir knullad rent fysiskt, utöver det psykiska

jag hajar inte


   
SvaraCitera

angel_dead:

så varför ska man ha en sexköpslag då?
det finns andra lagar som t ex våldtäkt??! vet du det lr?! e du dum huvudet på riktigt lr?

jag har fortfarande aldrig sagt att jag tycker att vi bör ha en sexköpslag, jag försöker bara ge dig lite perspektiv på varför frågan om prostitution är en känslig fråga, och varför den moraliseras.

...

angel_dead:

jag hajar inte

allt arbete är horeri


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera