Aviseringar
Rensa alla

Kriminell kille..:S


Ämnesstartare

Hej, finns det någon här som har varit kär i en kriminell kille? :p alla mina vänner och alla jag möter säger att jag borde strunta i honom men jag är ju kär i honom. Han ska i fängelse i oktober men vi hinner träffas tills dess..vi är inte ihop än men snart måste vi vara det asså.. vi ska träffas i helgen åh, jag är så kär <3

Han är alltså en bad boy kan man säga men han är hur snäll som helst mot mig. säger att jag är vacker, söt, har underbar kropp, osv hela tiden. jag är verkligen kär i honom.
Bara det att han har hett temperament och blir irriterad ch arg ofta... en gång när vi skulle äta slog han helt plötsligt ner en som hade irriterat honom.

Vet inte vad han ska in för, det är ingen som vill säga det :p han ska va i fängelse i 2.5 år, men jag går ändå i skolan långt bort så då kommer jag hem då oxå ungefär.

Längtar efter honom, detta är första gången en kille JAG gillar också vill träffa mig oxå... har någon det likadant att ha haft en kille i fängelse eller så?


   
Citera

Följ ditt hjärta och bry dig inte om vad vännerna säger.


   
SvaraCitera

Sa ra:

en gång när vi skulle äta slog han helt plötsligt ner en som hade irriterat honom.

Öh ? låter som det inte räcker med 2.5 år.
Men men detta är ju Sverige.


   
SvaraCitera
Hando

Sa ra:

han ska va i fängelse i 2.5 år

[chocked]

Ska jag vara ärlig kommer det nog aldrig hålla. Men kan ha fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, precis... vi har träffats i början av augusti hela tiden nästan.. vi träffades i en lägenhet och det var som att han var min kille, vi var konstant med varandra och pussades hejdå och så. trodde att han hade glömt mig eller sett mig bara som en gammal fling eller nåt :p men så skrev jag att jag ska ringa på tors och han vile träffa mig igen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Creator:

Öh ? låter som det inte räcker med 2.5 år.
Men men detta är ju Sverige.

Mm men det var inte det han fick fängelse för.

Han håller på med droger oxå men har slutat med sprutor nu. iofs tar jag också droger ibland så det spelar inte så stor roll. men han är hur snäll som helst..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

han ska va i fängelse i 2.5 år,

Då lär han ha gjort något väldigt allvarligt vilket knappast borde göra honom till pojkväns material...
Sen att han är lätt irriterad är ju knappast bra det häller... Om han slår ner en person helt impulsivt för att den personen störde honom undra vad han då kan tänka sig göra med sin flickvän när hon gnäller på honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde vara skottepengar på folk som håller på med droger och slår ner folk.


   
SvaraCitera

Sa ra:

bad boy kan man säga men han är hur snäll som helst mot mig. säger att jag är vacker, söt, har underbar kropp, osv hela tiden

Så man ska alltså vara bad boy och jäkligt på! Antecknar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

Då lär han ha gjort något väldigt allvarligt vilket knappast borde göra honom till pojkväns material...

Jo för dom kan vara snälla mot sina tjejer endå..träffade nyss en tjej och hennes kille och han hade nyss blivit frisläppt och både hon och han var jättebra personer. bara att killarna har kommit fel..

Jucka:

Om han slår ner en person helt impulsivt för att den personen störde honom undra vad han då kan tänka sig göra med sin flickvän när hon gnäller på honom?

Mm men det var en uteliggare som var helt störd mot honom och provocerade honom. eftersom han har kort stubin så sa han att han inte kunde hjälpa att han slog honom.


   
SvaraCitera

Sa ra:

Mm men det var inte det han fick fängelse för.

Det var inte det jag menade heller. Men människa som slår ner någon för att han blir irriterad ska inte gå på samhällets gator. Allvarligt talat.


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

haha har varit i exakt samma situation (t.o.m. att det var i oktober han skulle åka in)

inget att satsa på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

Mm men det var en uteliggare som var helt störd mot honom och provocerade honom. eftersom han har kort stubin så sa han att han inte kunde hjälpa att han slog honom.

Jo men tänk då om han blir sur på dig för att låt oss säga du gnäller på honom, skäller ut honom eller att ni storgrälar. Om han har lätt för att bli förbannad och tar ut sin aggresivitet genom våld så kommer du nog befinna dig i en dålig situation om han blir sur på dig...
Få killen o söka hjälp för att hantera sin ilska...


   
SvaraCitera

Men NEJ FFS! Bli inte ihop med en misshandlare med kort stubin. Det är ju fullkomligt vettlöst!


   
SvaraCitera